Magevondt enda....

87snuppa

Betatt av forumet
Har noen av dere andre unger som enda sliter med magekniper og mye luft? Magnus har nå brukt flaske i ca 3 uker, og sliter veldig med at han har vondt i magen.. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Bruker collett mme.. burde jeg forsøke en annen? Har prøvd nan, og den ble han enda verre av.. Bruker også kolikk flasker, så det burde ikke være det at han får mye luft i seg av flasken.. er så frustrerende med en unge som skriker mye.. [:(] Ser bare hvor deilig det er de dagene han ikke har vondt, er en helt annen unge..

ORIGINAL: singa

Vi må bruke malt i hver flaske til huppa så ho ikke skal bli hard i magen.
Og vi har prøvd nan og collett pga gulping. Men collett var ikke noe bedre der, så vi gikk tilbake til nan.
Liker konsistensen mye bedre.
Vi har tidliger brukt bare drBrowns flasker, men etter vi har prøvd nuk sine så gulper ho mindre.
Tror tuten tvinger ho til å måtte svelge ordentlig. 
(ikke at det har noe med magevondt å gjøre, men en liten erfaring vi har gjort)

Hvor mye malt bruker dere i hver flaske da? Har brukt å hatt det i 1 flaske om dagen, men det er kanskje ikke nok?
Bruker nå dr browns flasker, og er fornøyd med de her allfall :)

Me har ett par ts med fenikkel te i flaska te småen her før han skal legge seg, og etter vi begynnte med det er vi aldri plaga med luft lenger.
Bruker kloster sin, kjøpt på helsekosten :)
Kan hende det hjelper å skifte mme også, når vi brukte nan vr det uleveligt her i huset, blei bedre med hipp og enda bedre med fenikel te i kveldsflaska :)

ORIGINAL: Lilith84

Me har ett par ts med fenikkel te i flaska te småen her før han skal legge seg, og etter vi begynnte med det er vi aldri plaga med luft lenger.
Bruker kloster sin, kjøpt på helsekosten :)
Kan hende det hjelper å skifte mme også, når vi brukte nan vr det uleveligt her i huset, blei bedre med hipp og enda bedre med fenikel te i kveldsflaska :)

takk for tipset, skal prøve på dette jeg også da! :) er så mye bedre når ungen har det bra.. hater å se han slite med magen [:(]

Du kan jo prøve HIPP også å se? Vet ikke hvordan det er med nan ha1 som blir solgt på apoteket.. tror kanskje det er for babyer de tre første månedene

ORIGINAL: Moradi

Du kan jo prøve HIPP også å se? Vet ikke hvordan det er med nan ha1 som blir solgt på apoteket.. tror kanskje det er for babyer de tre første månedene

Ja, skal dra å handle hipp idag.. og fenikkel te.. så får jeg bare håpe :)

Har du prøvd behandling? [:)]
Mini her hadde magevondt til han ble 4 mnd ca.
Da hjalp behandlingene hos kiropraktor, og vi fikk en ny sønn [:)]

ORIGINAL: mammamilla

Har du prøvd behandling? [:)]
Mini her hadde magevondt til han ble 4 mnd ca.
Da hjalp behandlingene hos kiropraktor, og vi fikk en ny sønn [:)]

Har vært med han hos naprapat i desember var det vell.. Hadde 3 behandlinger og det hjalp ikke noe som helst...

Back
Topp