Magetrollet

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Her har vi akkurat spist pannekaker til middag. Pannekaker med blåbær, banan og lønnesirup.
Naturlig nok lar ikke reaksjonen til Lille i magen vente på seg.

Pappan som vare har kjent bevegelse en gang skynder seg og legger handa på magen min.
Hva tror dere skjer?

Helt stille! Hver gang vi har forsøkt de to siste ukene. Hahaha!
Så nå går h*n under magetrollet :p
Det er kun med han det skjer. Skulle nesten tro det gjemmer seg en pappajente der ;)

Det samme har skjedd her også, er helt rolig når pappaen tar på magen. Håper han får kjenne snart altså :p

Det hørtes veldig godt ut med de pannekakene der :P Kanskje jeg må prøve i morgen. Aldri prøvd med banan og lønnesirup på før.

Det hørtes veldig godt ut med de pannekakene der :p Kanskje jeg må prøve i morgen. Aldri prøvd med banan og lønnesirup på før.

håhåhå det er så gooodt!

Jeg pleier å ha lønnesirup i en skål blåbær i en dæsj på fatet og så skjærer jeg biter av pannekaken og dypper i en av de to og gumler bananbiter ved siden av. OM-NOM!

håhåhå det er så gooodt!

Jeg pleier å ha lønnesirup i en skål blåbær i en dæsj på fatet og så skjærer jeg biter av pannekaken og dypper i en av de to og gumler bananbiter ved siden av. OM-NOM!
Ble ikke mindre sulten nå da :P hihi

Herre.. Lille sparker så hardt at jeg skvetter og det gjør vondt :O

Ååh jeg er så misunnelig :( denne babyen skremmer meg. Med to veldig aktive gutter fra før av så er jeg redd det er noe galt med denne. Kjenner jo spark innimellom, vertfall engang til dagen, men det er så varierende. En dag kjenner jeg et kraftig spark, og i flere dager så kjenner jeg bare små dult.

Morkaken ligger foran og jeg har googlet og skjønt det demper noe, og det er jo alltid samme plass jeg kjenner det, så har sikkert noe med det å gjøre. Men jeg at virkelig fått det for meg at alt sikkert ikke er som det burde være. Drømte om en kattunge jeg bare måtte ta til meg, den hadde hareskår og downs. Føler det var et tegn siden jeg egentlig hater katter! Har tenkt mye på det, og downs er ikke det verste for meg, om det kommer et barn med downs så spiller det ingen rolle, men jeg vet jo det er vanlig med hjertelidelser og andre problemer, og det er det som skremmer meg :(

Uff nei, nå må de der hormonene dra sin vei og oul på torsdag komme FORT!

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 01.12.14 ❤️

Last edited:
Ååh jeg er så misunnelig :( denne babyen skremmer meg. Med to veldig aktive gutter fra før av så er jeg redd det er noe galt med denne. Kjenner jo spark innimellom, vertfall engang til dagen, men det er så varierende. En dag kjenner jeg et kraftig spark, og i flere dager så kjenner jeg bare små dult.

Morkaken ligger foran og jeg har googlet og skjønt det demper noe, og det er jo alltid samme plass jeg kjenner det, så har sikkert noe med det å gjøre. Men jeg at virkelig fått det for meg at alt sikkert ikke er som det burde være. Drømte om en kattunge jeg bare måtte ta til meg, den hadde hareskår og downs. Føler det var et tegn siden jeg egentlig hater katter! Har tenkt mye på det, og downs er ikke det verste for meg, om det kommer et barn med downs så spiller det ingen rolle, men jeg vet jo det er vanlig med hjertelidelser og andre problemer, og det er det som skremmer meg :(

Uff nei, nå må de der hormonene dra sin vei og oul på torsdag komme FORT!

åh nei :( Så kjedelig å ha sånne drømmer.
Her drømmer jeg at jeg må lete etter mannen og overbevise han om at jeg er kona hans :O Mye annet også, men denne går igjen :(

*klemme på*

åh nei :( Så kjedelig å ha sånne drømmer.
Her drømmer jeg at jeg må lete etter mannen og overbevise han om at jeg er kona hans :O Mye annet også, men denne går igjen :(

*klemme på*
Så rart, heldigvis vet han jo godt hvem du er :)

Back
Topp