Magetrøbbel

Luci

Flørter med forumet
Junibollene 2023
TMI!!
Dette er mitt andre svangerskap. Sist slet jeg veldig med forstoppelse og hard/treg mage. Denne gang er det helt motsatt og jeg er skikkelig løs i magen. Må løpe på do flere ganger til dagen.

Noen andre som opplever det samme?

Mine første uker hadde jeg SÅ dårlig mage. Jeg kaldsvettet og tenkte at jeg hadde fått i meg noe dårlig. Nå er det forstoppelse. Så det byttet litt på hos meg. Har snakket med andre som har hatt nettopp det samme og stusset på at det som regel bare står forstoppelse på nettet og lite om løs mage. Jeg tror det er veldig normalt. :)

TMI!!
Dette er mitt andre svangerskap. Sist slet jeg veldig med forstoppelse og hard/treg mage. Denne gang er det helt motsatt og jeg er skikkelig løs i magen. Må løpe på do flere ganger til dagen.

Noen andre som opplever det samme?
Har det sånn sjæl! Hadde det sånn forrige svangerskap også.

Har det sånn sjæl! Hadde det sånn forrige svangerskap også.
«Godt» å høre det ikke bare er meg. Enig meg tidligere post om at det kun står om forstoppelse som gravid. Gikk det over etter en stund eller fortsatt det hele graviditeten?

«Godt» å høre det ikke bare er meg. Enig meg tidligere post om at det kun står om forstoppelse som gravid. Gikk det over etter en stund eller fortsatt det hele graviditeten?
Hadde løs mage for det meste gjennom hele svangerskapet, men ikke så mye at det var plagsomt. Tenkte alltid at det er bedre enn å være forstoppet :confused3

Back
Topp