Magetrøbbel.

Trollemor86

Flørter med forumet
Har de siste dagene vært helt gåen i magen, virker som om jeg reagerer på allt jeg spiser om dagene, det renner bokstavelig talt rett igjennom.
Å mye luft smerter...
Noen flere med ufarlig magetrøbbel ?

I natt har jeg hatt så mye luftsmerter at jeg var våken i flere timerpga smertene. Fikk gått på do imorges så håper det ikke gjentar seg. Satser pæ at det er ufarlig og kommer av de økte hormonene :meh:

I natt har jeg hatt så mye luftsmerter at jeg var våken i flere timerpga smertene. Fikk gått på do imorges så håper det ikke gjentar seg. Satser pæ at det er ufarlig og kommer av de økte hormonene :meh:

Jeg sliter også med mye luft smerter å de er virkelig plagsomme å ikke minst vonde.
Men tror det er helt normalt å helt ufarlig, bare ubehagelige :facepalm:

Jeg sliter også med mye luft smerter å de er virkelig plagsomme å ikke minst vonde.
Men tror det er helt normalt å helt ufarlig, bare ubehagelige :facepalm:

Tror jeg også. Så jeg er litt glad for å ha symptomer, selv om jeg skulle ønske de ikke kom på natta og ødela den dyrebare søvnen min (men det er vel greit å venne seg til søvnløse netter kanskje :wtf:).

Høres jo veldig koselig ut:wideyed:Uff, nei! Får håpe det går over snart, er jo fryktelig slitsomt å plages med magen på den måten. Masse god bedring! :Heartred

Samme her....
Ikke noe morsomt.
I dag var jeg mindre oppblåst følte jeg, men på ul konstaterte legen at det var mye luft i tarmene.
Jeg lurer på hvor mye luft det egentlig er de dagene jeg virkelig føler meg oppblåst:wideyed:

Back
Topp