Magetrøbbel..

solstråla84

Forelsket i forumet
Synes det her er veldig pinli, men er det flere som har det?
Har mye luft, mageknip og løs mage[:'(], Trodde de fleste fikk hard mage, men ikke meg nei..
Da jeg gikk med mini ble jeg plaget med det samme i 2. og 3. trimester og ble verre jo lenger jeg var på vei..
Men nå er jeg jo bare 5 uker!
Gi meg tips jenter! Hva kan hjelpe?

Det er godt jeg ikke er alene da![8D]

vet at mange sier biola hjelper. Jeg har det samme bare veldig vekslende, syns det er slitsomt også. Mange bruker jo idoform også..men om gravide kan brukde det vet jeg ikke. Kan spørre legen imorgen jeg om det er greit å bruke som gravid, ellers vet jo apoteket det

Jeg og er plaget med løs mage, men her tror jeg det kommer av kvalmen og nedsatt matlyst, så når jeg først spiser skjer det ting i systemet... regner med det blir bedre når jeg kan spise "normalt" igjen! [:)]

Jeg hadde treg mage forrige uke og løs mage de siste dagene. Tror det er hormonelt? Blir litt rar av å nesten ikke komme på do en dag, for så å løpe på do 4-5 ganger den neste.....

Det har jeg og er ikke mye godt.... :( vet desv ikke om noe som hjelper...
ORIGINAL: solstråla84

Synes det her er veldig pinli, men er det flere som har det?
Har mye luft, mageknip og løs mage[:'(], Trodde de fleste fikk hard mage, men ikke meg nei..
Da jeg gikk med mini ble jeg plaget med det samme i 2. og 3. trimester og ble verre jo lenger jeg var på vei..
Men nå er jeg jo bare 5 uker!
Gi meg tips jenter! Hva kan hjelpe?

Treg mage her.... [:'(] Var ikke plaget med løs mage i forrige svangerskap, bare hard mage...

ORIGINAL: mettemor!

Treg mage her.... [:'(] Var ikke plaget med løs mage i forrige svangerskap, bare hard mage...

Back
Topp