Magetrøbbel igjen!

Bizarre

Glad i forumet
Jeg blir så oppgitt over at lillemann skal slite sånn med å få gjordt fra seg [&:]
Han får NAN mme og jeg har litt malt i alle flaskene, i tillegg får han probiotika (snille bakterier som skal stabilisere magen).
Når han først får gjordt fra seg er det mykt og slikt det skal vere, så skjønner ikke hvorfor han må slite sånn for å få det av seg.
Noen som har samme problem?
Noen som har peiling på hvorfor enkelte får treg mage selv om det ikke er hard mage/forstoppelse?

kan det være umoden tarm?

ORIGINAL: *L2*

kan det være umoden tarm?

Det er mye mulig.
Det er jo sånn at disse små har veldig umodent tarmsystem, og småen her i huset er jo bare 2måneder ennå.
Men jeg har inntrykk av at de fleste andre har blide og fornøyde babyer som får gjordt ifra seg regelmessig uten problem, så blir litt usikker på om det er noe alvorlig galt [&:]
Men får vel bare se det an og krysse fingre å håpe på at det blir bedre snart.

her og har vi hatt problemer... han bæsjer hver 2.-3. dag og er utilpass når han ikke får bæsjet.
Han får kun mm, og avføringen er selvfølgelig løs hos han også...

Jeg nevnte dette til legen, var livredd han hadde tarmsykdom eller noe, men det skulle jeg ikke bekymre meg for! [:)]

ORIGINAL: Wibe^

her og har vi hatt problemer... han bæsjer hver 2.-3. dag og er utilpass når han ikke får bæsjet.
Han får kun mm, og avføringen er selvfølgelig løs hos han også...

Jeg nevnte dette til legen, var livredd han hadde tarmsykdom eller noe, men det skulle jeg ikke bekymre meg for! [:)]

Sa legen noe om hva han mente det kom av?
Var det "bare" umoden tarm, og ingenting annet å gjøre med enn å se det an og ta tiden til hjelp?
Noah er mye grinete pga dette med magen så hadde ikke gjordt noe om det kom seg ganske raskt nå [;)]

nei han sa ikke mer... bare at det er "normalt"... [:)]

Back
Topp