Magetrøbbel etter uttak

Signy-

Elsker forumet
Marshmallows 2022
Noen flere som sliter med magetrøbbel etter uttak? Lutinusen gjør at magen ser ut som en ballong. Er ekstremt oppblåst fortsatt nå, 2 dager egger uttak. Er også titalt forstoppet og får tidvis så luftsmerter at jeg svetter over hele kroppen, og kjenner trang til å kaste opp.
Kjennes ut som problemene primært er i tarmen, så jeg er ikke bekymret for at noe annet er galt, men skal det fortsette på denne måten kan jeg virkelig ikke gå på Lutinus i ukesvis! Husker ikke at det var SÅ lille forrige gang jeg tok lutinus. Vet at St. Olav alltid bruker
Lutinus på ferskforsøk, men er det noen her inne som har erfaring med annen progesteron ifbm ferskforsøk?

Anbefaler å ta movicol eller laktulose daglig en periode.. magen min er sånn uansett hvaslags progesteron jeg bruker.

Tror det er progesteron som gjør det, så det er ikke sikkert det ville vært anerledes med annen støttebehandling.
Drikk biola, ta lactulose(Dupalac), lag sviskegrøt

Tror det er progesteron som gjør det, så det er ikke sikkert det ville vært anerledes med annen støttebehandling.
Drikk biola, ta lactulose(Dupalac), lag sviskegrøt
Ja, jeg vet. Men reagerer helt annerledes på cyclogest. Det er jo også protesteron og i tillegg mye høyere dose. Men skal prøve alle anbefalinger. Dette er faktisk helt uttholdelig! Skal reise langt for innsett i morgen, så det gruer jeg meg skikkelig til, hvis magen skal krangle på den måten :(

Back
Topp