Magetråd

sunny_8

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Jeg er 9+3, men har allerede fått en stor mage som må skjules med store klær. Det er ikke vanlig for meg å gå i veldig oversized klær så har ikke så mye av det i klesskapet. Har dere noen fine gensere/skjorter som er fine til å skjule magen?
Legger også ved bilde av magen min nå. Hadde vært artig og se deres også :Heartred

Vedlegg

• IMG_0852.jpeg
    IMG_0852.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 137
Jeg bruker mest a-line skjørt som sitter i livet. Da synes ikke magen noe særlig. Men må få meg noen skjørt som kan tilpasses etter hvert.

9+1
Synes fortsatt mage størrelsen varierer litt ettersom jeg noen dager er mer oppblåst. Men litt baby bump kan jeg se allerede :Heartred

Her er svigerfamilie super mistenkelig. Så klarer nok ikke holde det skjult mye lenger :smiley-ashamed004 Men skulle gjerne fått tatt NIPT test før vi begynner å fortelle familie

Vedlegg

• IMG_9878.jpeg
    IMG_9878.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 68
9+1
Synes fortsatt mage størrelsen varierer litt ettersom jeg noen dager er mer oppblåst. Men litt baby bump kan jeg se allerede :Heartred

Her er svigerfamilie super mistenkelig. Så klarer nok ikke holde det skjult mye lenger :smiley-ashamed004 Men skulle gjerne fått tatt NIPT test før vi begynner å fortelle familie
Jeg tror spesielt mamma er mistenksom på meg. Jeg skal ikke ta NIPT før 27 mars, og hvis det tar 10 dager og få svar så er jo jeg langt ut i uke14, og såå lenge klarer jeg ikke vente. Selvom det hadde vært fornuftig.

Jeg tror spesielt mamma er mistenksom på meg. Jeg skal ikke ta NIPT før 27 mars, og hvis det tar 10 dager og få svar så er jo jeg langt ut i uke14, og såå lenge klarer jeg ikke vente. Selvom det hadde vært fornuftig.
Jeg vil helst prøve å få tatt i uke 10 slik at jeg har svar før uke 12- i tilfelle noe ikke er som det skal.
Derfor vil jeg helst ha god ro i magen før alle får vite det :smiley-ashamed004 Men kan ikke dra i familiebesøk lenger, for det blir jo til et avhør hver gang :nailbiting:

Jeg vil helst prøve å få tatt i uke 10 slik at jeg har svar før uke 12- i tilfelle noe ikke er som det skal.
Derfor vil jeg helst ha god ro i magen før alle får vite det :smiley-ashamed004 Men kan ikke dra i familiebesøk lenger, for det blir jo til et avhør hver gang :nailbiting:
Skulle ønske jeg også kunne få tatt den tidligere. Men det var ikke mulig dessverre. Så du er heldig om du bare kan få den utav verden før uke 12. :D

Jeg går som nevnt bare i store klær nå og tror det i seg selv er litt avslørende. Men det gøye med å ha fått mage så tidlig er at jeg tror når jeg skal fortelle det til hvertfall kollegaene mine så skal jeg ta på meg en trang kjole som viser godt frem magen, så skal jeg bare se om noen kommenterer/spør meg :laughing002

Ingen mage her, bruker vanligvis ikke få mage før etter uke 20, gjerne nærmere uke 25. :hilarious:

men så masse fine mager da :love7

OM jeg er oppblåst da! :laughing002 Er såvidt den buksa går igjen. Olabukse kan jeg glemme nå..
Jeg må jo bare sitere meg sjøl på detta bilde. Lite visste jeg da men, var på en kontroll for en uke siden hvor de fant TO fostersekker! Det var kun plommesekk i den ene, og mini i den andre :Heartred Men! det er vel forklaringen på den magen der på det tidspunktet.:)

Jeg må jo bare sitere meg sjøl på detta bilde. Lite visste jeg da men, var på en kontroll for en uke siden hvor de fant TO fostersekker! Det var kun plommesekk i den ene, og mini i den andre :Heartred Men! det er vel forklaringen på den magen der på det tidspunktet.:)
Oi, spennande! Gratulerer:)

Oi, spennande! Gratulerer:)

Back
Topp