Magetråd

Betty1234

Forelsket i forumet
Tenkte det ville bli koselig å ha en magetråd her som vi kan legge inn bilder etterhvert som magen kommer frem :)

Selv venter jeg barn nr 3 med IVF og jeg kjenner helt nederst på magen at jeg allerede er hard der, så tror nok magen kommer fortere denne gangen enn med dem to andre jeg har:)
 
Jeg har noe liiite som stikker ut hvis jeg gjesper, eller strekker meg, nederst i magen. Kan det være noe? :bored::bored:. Mannen min som så det:smiley-angelic003
 
Venter også nr 3, og kjenner en hardhet nederst på magen som jeg hadde trodd skulle drøye litt til. Også veldig spent på hvor tidlig magen dukker opp!
 
Jeg kan kjenne livmoren som en rund ball rett under symfysen :)
 
Venter nummer fire, og har stor mage (les veldig oppblåst), og den kommer alltid veldig tidlig! Så magen min blir fort stor (er tynn til vanlig), og så holder den seg ganske lik frem til uke 16-18 ca. Så begynner den å vokse igjen :joyful:
 
kjenner også noe hardt nederst i omerådet der livmoren er. syns magen har begynt å vokse allerede. har ikke kommet til ikke menstruasjon enda.. usikker på når jeg skal ha den pga lang syklus forrige gang. men begynne å få stikkinger, jernsmak i munn, tisser oftere, og rygg/korsrygg smerter. så må se da hvordan det går. :):)
er graviditet nr 2 etter ma med tvillinger i fjord.
 
Med første fikk jeg mage veldig kjapt, den poppa skikkelig i uke 11. Denne gangen har jeg litt mer «polstring» rundt magen og nå er jeg i det stadiet der jeg er litt oppblåst i tillegg og det ser ut som at jeg har gått opp 5 kg over natta og at alt er på magen. Bukser begynner å bli ukomfortable. Kjenner livmora når jeg ligger flatt nå.
 
Back
Topp