Magetid

finsen

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Er dere nøye med å la babyen ligge på magen? Hvor lenge «øver» dere og liker babyen å ligge sånn? :)

Vi øver på stellebordet etter bleieskift og litt ellers på dagen når lille er våken, men føler jeg ofte glemmer det litt..

Vi har begynt på "flatmark" nå. I starten likte hun kun å gjøre det i skrå posisjon på brystet vårt.
Hun ligger så lenge hun orker, merker fort på henne om hun er sliten.
Størstesøster er den som har tatt mest ansvar for dette så hun trener nok mer enn jeg vet om siden hun har egen pt [emoji23]
Noen ganger liker hun det, andre ganger er det pyton. Og noen ganger legger hun hodet ned og sutter på hånda isteden.

Vi øver når vi husker på det :-) lille frøkna her er veldig sterk i nakken så hun løfter seg både fra brystet og skulderen over lange perioder helt selv også.

Vi «trener» også når vi husker det, mest på brystet og på kvelden når han får lufttørke stumpen litt :p og litt på gulvet i stua når vi husker det og han er i godt humør, kan ligge sånn noen minutter før han blir sliten/lei

Her er han litt større, men han er vel omtrent på mental alder med en 4 ukers baby. Trener på magen, men ikke så veldig flink enda og ruller stort sett over på ryggen med en gang med mindre jeg holder rumpa hans nede. Endelig blitt litt intressert i lekene på babygymen.

Back
Topp