Magesyre/sure oppstøt?

Athea87

Flørter med forumet
Noen som plages av dette så tidlig i svangerskapet? Hva er forklaringen bak dette? Kan ikke huske å ha hatt det helt i startet i tidligere svangerskap!

Noen som plages av dette så tidlig i svangerskapet? Hva er forklaringen bak dette? Kan ikke huske å ha hatt det helt i startet i tidligere svangerskap!
Ja jeg har det, og leser at det er normalt allerede tidlig i svangerskapet. Men hva som er grunnen:wideyed: blir kanskje slapt i svelget og under graviditet...at magesyre kommer opp. Er ubehagelig synes jeg hvertfall

Når man er gravid blir glatt muskulatur "slappere". Det er også derfor man må tisse oftere :) Lukkemuskelen i magesekken blir også slappere, og magesyre kommer opp i spiserøret og svelget :) Er i hvert fall den forklaringen jeg fikk!

Ja, dessverre. Jeg bruker syredempende til vanlige, pga reflux, men den funker heller ikke nå! Knasker love hearts på det verste og det funker utrolig nok veldig bra : )

Back
Topp