Magesyre fra helvete!

lykkelig mamma til 2

Elsker forumet
Ja, da har jeg vært våken siden 3.30... Våknet av vondt i bekkenet - brukte et par minutter på å snu meg rundt... Det hjalp ikke, og så satte halsbrannen igang. Uansett hva jeg prøver så hjelper det jo søren ikke - kjennes ut som om halsen min skal gå i stykker![:'(]
Og så for å sørge for at jeg virkelig skulle våkne skikkelig - så tissa 2 åringen i senga. Stakkars så lei seg hun var... Gråt og sa "det var ikke meningen mamma..." Staaaaakars liten.
Men, med henne vel tilbake i tørr seng - la jeg meg igjen og så kom halsbrannen snikende igjen. DA fant jeg ut at siden klokken var rukket å bli hele 4.35 kunne jeg jo like godt stå opp som å ligge å holde mannen våken de siste 1,5 timene før han skal opp for å gå på jobb. Så da sitter jeg her.... Og oppdager at det er søren ikke noen logget på her heller.

Har alle sovet godt i natt? I så fall: *misunnelig*!!

huff da! Håper det gir seg utover morningen, så kanskje du får sovet litt etterpå... [:)] HAr har jeg hørt at lillemann har vært våken siden 5 og nå etter 10 min kjefting på rommet- måtte jeg stå opp... Og han gav seg ikke med å være sur heller før han fikk leke i stua nå... litt av en start på dagen...[:)] vel vel, lykke til videre med den utrolig vonde halsbrannen... høres ikke noe godt ut i det hele tatt!!

Halsbrann er grusomt!! Definitivt noe av det jeg IKKE kommer til å savne!!

Jeg og sverger til Gaviscon - det holder med tyggetablettene for meg - til nå ihvertfall....min redning de nettene halsbrannen er som verst, hvilket vil si hver natt[;)]

Hei der.

Har det akkuratt på samme måte om natten nå. Jeg er 39 uker idag så det er jo ikke lenge igjen[:D]
Det som hjelper mot min halsbrann om natten er faktisk å spise en god bit med vanlig agurk. Trodde ikke dette skulle hjelpe jeg heller når jeg hørte det, men det gjorde det faktisk.
Jeg er noe plaget med halsbrann ellers også, men ikke på langt nær sånn som når jeg er gravid.

Lykke til. Håper nettene blir noe bedre for deg. Spis litt agurk før du legger deg, da er det ikke sikkert du våkner med det til natten....

ORIGINAL: LilleLalle

ORIGINAL: Buble

Jeg og sverger til Gaviscon - det holder med tyggetablettene for meg - til nå ihvertfall....min redning de nettene halsbrannen er som verst, hvilket vil si hver natt[;)]

du imponerer meg [:D] jeg prøvde de tyggetablettene først,men de vokste i munnen min.. Helt forferdelig. [:'(] hihi

he he he......smaker ikke helt great, men jeg synes faktisk de ikke er så allerværst[:)] Smaker nesten som sånn kjærlighet på pinne, sånn som smuldrer[8D]

du imponerer meg [:D] jeg prøvde de tyggetablettene først,men de vokste i munnen min.. Helt forferdelig. [:'(] hihi

he he he......smaker ikke helt great, men jeg synes faktisk de ikke er så allerværst[:)] Smaker nesten som sånn kjærlighet på pinne, sånn som smuldrer[8D]

[:D] ja,men så tørt a gitt. blir jo skikkelig drøvtygger haha.. Men jeg hadde nå spist gråstein om det hjalp[8|].For den halsbrannen er helt uutholdelig. [:)]

ja, føler meg litt som ei ku......halsbrann er helt forferdelig. Gleder meg så tl å bli kvitt det[:D]

Back
Topp