Jeg er 21+1 idag. Absolutt ingen mage, eller har selvsagt noe mage, men det er bare litt flesk som jeg hadde fra før. MINIMALT med mage, og absolutt ikke synlig. Hadde jeg ikke sagt jeg var gravid hadde ingen visst det. Var på besøk hos ei venninne i går, hun er et par uker foran meg, og har tidenes mage. Da ble jeg litt sjokkert. Vet det er forskjeller altså, men dette var ekstremt. Har også nylig truffet flere andre gravide jeg kjenner som er både én uke foran, én uke bak, og to uker bak, og de har alle myyyye større mage enn meg. Kan litt, seriøst, flesk virkelig skjule hele gravidmagen? Og nei, jeg er ikke 150kg..

Så insividuelt og så gøy at man er forskjellig! Magen kommer uansett, og så lenge det er en frisk unge inni så samme hvordan magen ser ut! Jeg nyter å ha stor mage, for føler ellers at man ikke kan strutte med magen utenom gravdiditet. Så her slappes det av i alle muskler og magen får henge fritt. Kjennes nesten ut som et stappa pølseskinn innmellom, haha. Spent på om det blir strekkmerker etterhvert. Har ikke tro på oljer og forskjellig, tror det har mer med elastisiteten i huden du har genetisk. Men smører med CeraVe fuktighetskrem etter dusj og sånn