Magestatus

tvilling38

Elsker forumet
Hvordan er magestatusen på dere da? Mannen påstår magen min vokser synlig fra dag til dag. Plutselig bare spratt den ut[:)]. Fortsetter det slik har jeg snart en liten basketball.

eg er liten nett og slnak..nesten så folk gløymer at eg er gravid visst nok....jaja..eg føler meg bare lubbefeit da[:)]

magen vokser her og, men en ting som har vært litt plagsomt idag er at den har liksom vært så hard og oppblåst og veldig irriterende opp med puppene,, mens bebisen ligger og sparker helt nede... kan liksom ikke sitte framoverbøyd... [:'(] jaja er vel en del av sjarmen...

har hatt fri fra jobb en uke nå, skal på imorgen igjen,.. og klarer ikke å skjule magen lenger.. sånn at imorgen så kommer jeg struttende og lykkelig på jobb...[&:][:D][:D] 

Verkar som det har blivit LITT mage! Två kollegor kom fram och strøk mig på magen idag, kändes ju mest som om de strøk på fettet [:'(], men men,jag får väl mage så småningom jag också så jag tiger... [;)]

Har fått større mage ja. Rundere liksom...
Begynner å synes så vidt forfra å nå. Og det er morro.

Alle sier at jeg har svær mage... Synest i hverfall godt, og jeg kan ikke se tærene mine når jeg står...

føler min også vokser for hver dag[:)] kan se at jeg er gravid, å ikke bare feit[8D]

Magen vokser som bare det her! :)

Har ihvertfall MYE større mage nå enn sist jeg var gravid! :)

ORIGINAL: cathrine1

føler min også vokser for hver dag[:)] kan se at jeg er gravid, å ikke bare feit[8D]

meg også, heldigvis, var litt slitsomt når folk var usikre på om det bare var litt feriefett syntes jeg...[;)]

Magen vokser mye om dagen. Ser den trekker seg lenger oppover [:D]

Fikk mage ganske tidlig.
Nå har det begynt på sidene.
Får vel mage rundt hele etterhvert ser det ut som

Back
Topp