MAGESTATUS?!

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Hei alle sammen. Endelig tilbake fra ferie. Deielig å være hjemme igjen.
Hvordan er det med magene deres nå?
Jeg føler meg ganske stor. Alle kommenterte det i Tyrkia og ville selge meg babyklær. Og den er hard også.Må ut og kjøpe meg mammaklær. Får ikke igjen linbuksene lenger heller. [:D]

vokste ut av olabuksene mine rundt uke 7.... no går det bare i mamma klær og i joggebukser[:D]

JEg synes det er skikkelig stas med mage. Gleder meg til den blir enda større[:)]

jeg også! Er sååå stolt over den. kan se på den i speilet 10 ganger for dagen[;)]

Jeg har vært og kjøpt min første body jeg da[:)].... Måtte bare!! Når tenker du å begynne å handle inn, eller har dy begynt?

Hehe... har nok begynt ja.. er en stund siden også det! Er jo bare så moro å kjøpe baby klær da. Har forresten fått vite at jeg venter en gutt, og da er det jo litt lettere å kjøpe klær[:D]
Vet du hva du får?

Jeg synes magen min har stagnert, jeg.... Synes den var større i uke åtte enn no...[8|] (fikk fort mage til å begynne med...). Blir jo litt bekymra av det da.. Jeg er jo ikke såå langt på vei, men...

Magen min er på stedet hvil, synes det er helt greit jeg.

Har nok ikke fått noe mage enda,men er jo ikke så langt på vei enda da... gleder meg til magen begynner å vises jeg[:)]

ORIGINAL: dua

Jeg synes magen min har stagnert, jeg.... Synes den var større i uke åtte enn no...[8|] (fikk fort mage til å begynne med...). Blir jo litt bekymra av det da.. jeg er jo ikke såå langt på vei, men...

Je synes at magen min har vøri større je å...
Veit itte om det er no galt eller itte.
Synes jeg var større i begynnelsen av uka enn je er nå...
Men da je var at jordmor så var alt greit og det er ca ei uke sida...

Blir bekymra ja...

Håper alt er som det skal!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Jenta-83

Je synes at magen min har vøri større je å...
Veit itte om det er no galt eller itte.
Synes jeg var større i begynnelsen av uka enn je er nå...
Men da je var at jordmor så var alt greit og det er ca ei uke sida...

Blir bekymra ja...

Håper alt er som det skal!!!!!!!!!!!!

Høres akkurat ut som meg...synes magen hadde vokst men nå er den liksom borte...litt skremmende, er i uke 15 og trodde det skulle vise litt snart! håper alt er i orden inni der. Men siden det er flere av oss er det sikkert i orden[8|]

Jeg tror det varierer veldig med magen. Det vi spiser går også ganske tregt gjennom systemet, vet ikke om det har noe å si også at man kanskje er litt oppblåst.. Men før vi vet det sitter vi alle med hver vår store kulemage[:D] Plutselig skytern fart!

Ja, siden vi er flere, så får vi tro at alt er som det skal være inni der!

åå- så koselig! Jeg tror også jeg får gutt. [:)]Har du fått svar allerede? Men er ikke det tidlig? Trodde ikke man fikk vite det før uke 17-19.... Jeg skulle få vite det uke 18 jeg da... Skal på ultralyd og skjekke.

ORIGINAL: Gluri

åå- så koselig! Jeg tror også jeg får gutt. [:)]Har du fått svar allerede? Men er ikke det tidlig? Trodde ikke man fikk vite det før uke 17-19.... Jeg skulle få vite det uke 18 jeg da... Skal på ultralyd og skjekke.

Jeg var på ul den 30 juni, og da sa han at det så nok ut som om at jeg får en gutt. jeg trodde heller ikke at han skulle kunne se det så tidlig (var 13+4 uker da), men måtte jo bare spørre da[;)]

Buksene er så vidt begynt å bli trange i livet, men regner med at jeg kan bruke dem til etter ferien. Håper jeg da[:D]. Har nok fått mage, selv om jeg fortrenger det selv ennå. Ene svigerinnen min spurte meg på fredag om det var noe på gang. Hun synes jeg var begynt å bli dryg rundt livet og det var mistenkelig synes hun, jeg som alltid har så tynn midje. Måtte nok innrømme at hun hadde rett. Hun lovte heldigvis å holde tett slik at vi slipper å bli plaget av svigers bekymringer i noen uker til.

leste et sted at de kan klare å se det på UL fra uke 12ca...Er pga terminberegningen at den "orntlige" UL er i uke 17-19!
ORIGINAL: Gluri

eg ville ihvertfall ikkje stolt på det legen sa...altfor mange osm har fått vite kva det er og ved fødselen så er det motsatt!!!!

ang mage..hehe de kjem tidsnok til å ønske magen langt ut av veien og ut til sida..[:D]..hehe..var slik selv da eg gikk med lisja..nå tenker eg ikkje på noke av det der..trur det er mier ien ting ein går gjennom med fyste mann; bekymringer for at alt er bra osv..heldigvis slepp eg det denne gangen her[:)]..syns berre det er avslappande heile greia eg!

Er så godt å lese de positive innleggene dine Teba!

magen min syntes ikke før uke 18-19 sist gang! Men nå har jeg like stor mage som jeg hadde når jeg var 21 uker på vei sist, så jeg begynner å lure litt. Kan gå i noen vanlige klær, olabuksene har jeg ikke prøvd på en stund!

Har fått kommeentarer også, så det syns at det er noe på gang! skal til legen på onsdag, så da håper jeg han måler hvor stor magen er! :)

Back
Topp