Magestørrelse

IceCoffee

Andre møte med forumet
Er det noen av dere andre som begynner å slite med å holde graviditeten skjult? Dette er nr 3 og jeg har allerede fått veldig tydelig mage. På størrelse med sånn jeg var i uke 16-18 med førstemann! Mulig det gikk like raskt med nr 2, men kan ikke huske det var så synlig :smiley-ashamed008 men har alltid hatt første trimester på høst/vinter så da er det kanskje lettere å skjule under store strikkegensere.. er uke 11+4, men den har vært synlig/tydelig i et par uker minst. Tilbake på kontoret denne uken etter ferie, og har ikke tenkt å dele med det første, i alle fall ikke før svaret på NIPT om noen uker!
 
Også nr 3 på vei og syns jeg har litt mage. Er bare i uke 9. Første gang gikk jeg med vanlige klær til uke 20 og forrige gange uke 16 ca, så håper jeg holder med vanlige til uke 12 denne gang! Syns litt løs t-skjorte/topp med åpen jakke skjuler greit uansett.
 
Jeg venter også nr 3 og synes magen er gigantisk allerede :dead: Jeg er 9+5 i dag. Men så er jeg ganske sikker på at det ikke er babymage,men hormoner,litt forstoppelse og andre tilsvarende festligheter,for den buler liksom så høyt..Trives greit nok med gravidmage,men nå føler jeg meg bare stinn og litt lubben egentlig :hungover:
 
Back
Topp