squat Forumet er livet 17 Feb 2006 #1 lurer på hvor store ble magene i forhold til gravide med ett barn?
jannelille Forelsket i forumet 17 Feb 2006 #3 hjelpe meg for noen herlige jenter du har Hanne79,blir helt satt ut her jeg [:D] vil og ha tvillinger neste gang!!!!!!!!!!!!!
hjelpe meg for noen herlige jenter du har Hanne79,blir helt satt ut her jeg [:D] vil og ha tvillinger neste gang!!!!!!!!!!!!!
Kristine75 Første møte med forumet 19 Feb 2006 #4 Hei.. [:)] Her ser du vel min mage også.. ca like stor nå (halvveis på bildet) som da jeg skulle ha datteren min.. Lettere spent på hvor stor den blir ja..
Hei.. [:)] Her ser du vel min mage også.. ca like stor nå (halvveis på bildet) som da jeg skulle ha datteren min.. Lettere spent på hvor stor den blir ja..
squat Forumet er livet 19 Feb 2006 #6 ORIGINAL: Hanne79 Min tvillingmage uke 33. Fødte i uke 33+6. nydelig og stor mage, hadde du mye problemer med ryggen? plutselig synes jeg det ble litt tungt her...
ORIGINAL: Hanne79 Min tvillingmage uke 33. Fødte i uke 33+6. nydelig og stor mage, hadde du mye problemer med ryggen? plutselig synes jeg det ble litt tungt her...