Magestørrelse..

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Syns liksom magen min er så liten. Syns den vokser så seint i forhold vil forrige gang :-(
17 + 1 i dag.
Tok med bilde fra begge sider.

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1357592624803.jpg
    uploadfromtaptalk1357592624803.jpg
    38,2 KB · Visninger: 67
  • uploadfromtaptalk1357592640677.jpg
    uploadfromtaptalk1357592640677.jpg
    25,4 KB · Visninger: 67
Syns det ser likt ut jeg da. Flott magehus:)

Altså,begge bildene er fra i dag,men fra høyre og venstre. Magen min blir visst litt skeiv når jeg gravid. Magehus,hi hi. Fint ord :-)

Det er jo så stor forskjell fra svangerskap til svangerskap å da. Kan jo hende den lille ligger langt bak å. Vet om ei som nesten ikke hadde mage t.o.m når hu nesten var høygravid, for babyen lå såpass langt bak. Magen min er og dessuten skeiv...gravid el ikke:P så du er ikke den eneste:)

Synes ikke du ser liten ut ;) Jeg synes heller ikke min er så stor, men jeg har est ut på sidene også...

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Kanskje den er mindre pga det nr 2,ikke vet jeg.. hmm..
Skeiv er jeg jo uansett da,men i hoftene,ikke magen.

ImageUploadedByBV Forum1357594333.122360.jpg

Nå ser kanskje ikke min så stor ut på bildet, men er ganske stor altså!

Syns magen din så fin ut jeg!

(Ble bildet med? Første gang med BVappen!)

Så søøt mage:) min ser bare ut som en klumpete kul:P

Fine mager dere har:) syntes magene ser ganske normal str ut jeg:)

Hvis din er liten, hva er min da? Jeg er 19+2 og har ca samme størrelse. Også nr. 2.

Jeg er 16+6 og har ingen mage..og er ganske tynn. Så eg gleda meg så te magen kjeme, for no er det ingenting som tyder på at jeg er gravid :-/

Magestørrelser er veldig individuelt. Jeg er kort og det virker som jeg bærer veldig langt frem. Mamma er litt lengre enn meg og hun bar helt inne ved ryggen. Hun fortalte ingen på jobben sin at hun var gravid med meg før uti 6 måned. Og brukte bunaden sin da hun var 5 mnd på vei!

Så om magen er liten nå så vil den vokse mot slutten!

jeg er 17+4 og har ikke fått noe mage. Med nr1.. Er veldig tynn, merker at jeg fått litt mer på magen enn før, men ingenting som tyder på at det bor en lite huleboer inni der :P Gleder meg veldig til det kommer frem tydelig :)

18 Uker i dag. Så og si ingen mage. Jeg ser en liten kul selv, men jeg har alltid hatt flat mage. For andre ser jeg nok ikke gravid ut i det hele tatt.
Men den kommer nok fort nok :) Kjenner ihvertfall aktivitet der inne.

19+5 her, og jeg har ikke så mye mage ennå. Hadde ikke det sist heller før ganske langt uti.

jeg er 16 + 4 og førstegangs og har mindre mage enn de fleste her inne :p nå spiser jeg lite og kaster opp enda men :p jeg har lagt på meg 400 gram igjen :)

Jeg er 17 + 2 og har bare antydning til en bitteliten mage, enda dette er svangerskap nr 3 !! Synes ingenting med klær på..

Back
Topp