Magespreng!!

Kjennes ut som om baby prøver å komme ut igjennom magen hele tiden!! Baah.. slitsomt!! :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Du skal nok være glad for at babyen er så aktiv, det vil si den har det bra der inne :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Selvfølgelig er jeg gla for det ;) vil jo ikke noe annet enn at han er frisk og aktiv. Men må få lov til å syte litt forde ;) :D

Selvfølgelig er jeg gla for det ;) vil jo ikke noe annet enn at han er frisk og aktiv. Men må få lov til å syte litt forde ;) :D

Det skal du få lov til :) Viktig å sutre og syte :D

Min også, det er direkte vondt noen ganger!! :( :P
Å GUD som jeg gleder meg til han er ute og det endelig er far som kan få gjøre litt, hehe ;)

Min også, det er direkte vondt noen ganger!! :( :P
Å GUD som jeg gleder meg til han er ute og det endelig er far som kan få gjøre litt, hehe ;)

Å ja det gleder jeg meg til også :D blir deilig å få kroppen sin for seg selv igjen :p

Skjønner akkurat hva du mener! Her også kjennes det ut som mageboeren er på tur ut ofte! Hun ligger så fint til med rumpa i den ene siden min, og bena opp i ribbeina på den andre siden. Det var en dag her jeg mistenkte at hun la seg i fosterstilling, magen ble under halvparten så stor! Og alt var mye mer behagelig :D

Her var det sånn forrige gang, da det var gutt. Denne gangen vet vi ikke hva det er, men jeg tror det er jente. Som med første er det ikke så vondt denne gangen.

I know the feeling! Han vil ut av navlen føles det som o_O xsmile8

Back
Topp