Magesoving

Lykkeligmamma2019&2021

Flørter med forumet
Vårspirene 2021
Jeg er en av de som ALLTID sover på magen. Finner liksom ikke helt stillingen om ikke:wideyed: Så spørsmålet mitt er: Hvor lenge kan vi egentlig sove på magen nå? Vil ikke mose lille kirsebæret:oops::Heartred
 
Jeg er akkurat lik selv, men nå er ingen stilling behagelig lenger. Det blir liksom for mye trykk å ligge på magen etterhvert nå. Men skal prøve så lenge kroppen lar meg.
Har hørt sånne gravid puter som er lange og formet som en u hjelper for å gjøre det mer Behagelig å sove
 
Jeg er akkurat lik selv, men nå er ingen stilling behagelig lenger. Det blir liksom for mye trykk å ligge på magen etterhvert nå. Men skal prøve så lenge kroppen lar meg.
Har hørt sånne gravid puter som er lange og formet som en u hjelper for å gjøre det mer Behagelig å sove
Jeg kan ikke anbefale BB hug me nok! Den er rett og slett fantastisk. Den reddet nattesøvnen forrige svangerskap, og har allerede vært i bruk flere uker denne gangen.
 
Jeg kan ikke anbefale BB hug me nok! Den er rett og slett fantastisk. Den reddet nattesøvnen forrige svangerskap, og har allerede vært i bruk flere uker denne gangen.
Åh kanskje det allerede er på tide å kjøpe en, fordi jeg sliter allerede og har ikke fått mage engang :hilarious:
 
Sleng meg på og anbefalar BBHug me! Kjøpte den forrige gang, og er heilt fantastisk! Hadde den tom med meg på sjukehuset til fødselen:Heartred
 
Jeg er lik som deg.. sov på magen til ca uke 20 sist, så ble det på siden resten av svangerskapet...
 
Elsker å sove på magen, får sove til det blir ubehagelig. Så komme pølsa frem igjen :wacky:
 
Gravidputa er elsk! Den er flittig i bruk her og. Jeg sover også vanligvis på magen.. :p
 
Liker best å sove på ryggen, men ser for meg at det blir tøft etterhvert også:hilarious:
 
Har aldri klart å sove på magen, men hos fysio hender det jeg ligger på magen. Har forstått det slik som J skrivet over at du kan ligge så lenge du selv orker. Minien er godt beskyttet inni der ;)
 
Back
Topp