Magesnakk!

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Hvordan står det til med magene? Mye liv? Har din "sunket"?

MYE liv;-) Akkurat som med storesøster:-)

Den har sunket i to omganger:-) Enn din?:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

MYE liv;-) Akkurat som med storesøster:-)

Den har sunket i to omganger:-) Enn din?:-)

Jippi! Tidvis mye liv her også, mest "vralting" kjennes det ut som, men godt er det så lenge jeg slipper en kroppsdel i hver hofte :P er ganske sikker på at den har sunket i løpet av det siste døgnet :D hurra!

Veldig mye liv, ja. Skjønner ikke hvordan han får tid til å sove så mye som det sies at de gjør, jeg. :p

Den har sunket i flere omganger. Synker den mer nå så skraper den i bakken. :p

BVforum via HTC

Her er det varrierende med liv, vedlig rolig i lange perioder, før det blir raptus en periode... Eller så er det litt smådytting innimellom, men ikke ofte nok til å ikke gjøre meg bekymra... Men da er det ekstra deilig når det endelig kommer noen dytt :)
Om magen har sunket vet jeg ikke helt, men det er i allefall lettere å puste, og så klarer jeg for første gang på maaange uker å sitte vanlig uten å få vondt i ryggen, så lillemor har nok kommet seg litt lenger ned ja :)

Jippi! Tidvis mye liv her også, mest "vralting" kjennes det ut som, men godt er det så lenge jeg slipper en kroppsdel i hver hofte :P er ganske sikker på at den har sunket i løpet av det siste døgnet :D hurra!
Så gøy at den har sunket!:-) Kjenner aldri spark, jeg.. Er liksom bare skikkelig turning:-P

Her har magen sunket godt, lillegutt hikker ofte og lenge, sparker litt og "velter" seg en del :) Så her er det bare velstand.

Her har magen sunket godt, lillegutt hikker ofte og lenge, sparker litt og "velter" seg en del :) Så her er det bare velstand.
Åh jaaa, hilke <3 :) blir så glad!

Back
Topp