magesmerter

pebbles

Gift med forumet
Jeg har siste uka vært plaget med en del magesmerter. Mensmurringer har jeg litt av, men det som skremmer meg er at jeg ofte på natt våkner av at jeg har så vondt på høyre side av magen. Det kjennes ut som senestrekk..Var hos legen i dag som klemte litt og sa at alt var normalt..Noen som har erfaring med dette?

Jeg hadde noe sånn som du forklarer...og jeg fikk beskjed om at det "klargjøres" inne der. Muskler og scener strekkes og det er store forandringer inni kroppen. Jeg fikk også beskjed om at det var bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite til lege/jordmor.Lykke til[:)]

Hadde du også vondt noen cm ut fra navlen? Kjenner som sagt murringer og vet at det er fordi det strekkes, men de smertene jeg mener er veldig intense men kortvarige! Kan jeg ringe jordmor før jeg har vært hos henne første gang?

du kan ringe jordmor når som helst[:D]

men er nok bare muskler som tøyer seg...da blir du ofte støl oxo, så hvist du sover på siden om natta, så kan det hjelpe og ha en tynn myk pute under magen.
noen cm fra navelen er det nok livmora di som strekker seg...

lykke til[;)]

Tusen takk. Skal prøve pute...Blir det ikke bedre skal jeg kreve å få ul, mest for å berolige meg selv![;)]

får vondt rundt navlen jeg oxo,vet ikke hva det er. noen ganger kjennes det ut som om babyen drar i navlesterngen eller noe,det er vondt. men på ul i går så alt normalt ut.[8|]

Godt å høre![:D]

ja det er mange bekymriner under et svangerskap. skal ikke være lett vettu.

Nei det er sikkert og visst! Har alltid ment selv at jeg er jordnær og rolig, men jeg vet nå ikke jeg....Ikke så mye som skal til før jeg blir usikkert og nærmest hysterisk nå...

Hei du! Jeg har hatt sånne smerter, jeg snakka med legen og en gyn.spesialist og begge sa at det var livmora som strekte seg\ vokste.. det er mye som skjer der inne. Men for å berolige deg, ta en tlf til lege eller jordmor. Så får du nok svar [:)]

Har vært hos lege idag, men jeg syntes ikke han gjorde en god nok undersøkelse...

Back
Topp