magesmerter

Latterfrosken

Forumet er livet
Hei jeg har hatt en del problemer med stikkende smerter i navlen, kramper, og ellers mye magesmerter. Er litt bekymret. Noen ganger kan jeg heller ikke gå oppreist. Hva kan dette være? Noen andre som har hatt lignende? Er jo bare 14 uker på vei. Klem
 
Jeg tror du kan ta det helt med ro, det er muskler og div. som stekker seg og kjør plass til magen! jeg var selv veldig plaget med slike smerter sist gang, men det er ikke farlig på noen måte! =) dersom d er veldig bekymret så snakk med legen din, da slapper du litt mer av når du får høre det fra han! lykke til med magen! =)
 
[:)] Hei jeg er i uke 16 og har vært plaget med de samme smertene:-( Du skal vite at det er livmorbåndene som strekker seg forsi livmoren din vokser sammens med babyen din, det er helt normalt, men kan være utrolig smertefullt. Jeg var så bekymret at6 jeg gikk til legen og der fikk jeg vite dette, det gir seg fra uke 15 og utover skal du vite, men de kommer tilbake på slutten før du skal føde, det er ikke noe å være redd for. Håper dette hjalp litt på :-) lykke til:-))
 
Ok. Da trenger jeg ikke å bekymre meg. Godt å høre det ikke bar eer meg, trodde faktisk ikke det skulle være "vondt" å gå gravid. Takk for svarene, nå kan jeg slappe av og nyte svangerskapet. Klem[;)]
 
[:)] Nei der er jeg enig med deg, man får liksom ikke oppøyst om slike ting, bare bekkenløsning og de plagene som skal være mest vanlig, men det er jo utrolig mange som har det på samme måte som oss ang dette så det er litt rart at det er så lite opplyst, synes ikke du også det? Så utrolig bekymret man blir man, det er jo helt utrolig hva deiise magesmertene gjør med en person.. hehe Men men nå håper jeg hvertfall at det gir seg hos deg snart så kan du kose deg resten av tiden:-))
Klem
 
Hvor tidlig kan man få sånne smerter i magen?? [;)]
 
Jo jeg synes det er veldig rart at man ikke får opplysninger om slike ting! Og det er visst ganske mange som har det. Forhåentlig vis gir det seg innen et par uker. Og da kan jeg bare gå og vente på magen! Kos deg du og.
Klem[:D]
 
hei
jeg har også hatt noen smerter i magen , først hadde jeg litt smerter i begynnelsen, så har jeg begynnt og ha litt nå ijenn..
er 12mnd 1dg
tror dere dette er det samme ?
 
Hei! Det er neppe noe farlig. Jeg hadde stikkende smerter jeg også.spesielt i navelen. Jordmora sa at det var muskelvevet som ble mjukere.
 
Back
Topp