Magesmerter

Smurfine

Flørter med forumet
Ser at det var en til med magesmerter tråden nedfor, men slenger inn min egen her, for har ikke de samme smertene:

Tidligere har jeg strevd med magesmerter. Legen sa at det hadde nok med delvis forstoppelse å gjøre. Nå er smertene kommet tilbake, men her eksisterer ikke noe forstoppelse.

Jeg har store smerter i nedre høyre del av magen. Denne gangen brer smertene seg bak til nyrene også. Det kommer og går i perioder, men akkurat idag er det intense smerter. Kan omtrent ikke bevege meg. Prøver å gå litt, men smertene blir bare verre da.[:@]

Når jeg går på do blir det ekstra vondt for det presser sånn. Har ikke noen infeksjon, for det har de sjekket...Og det blir IKKE noe bedre etter jeg har vært på do...

Noen som vet hva dette er?? [&:]

Jeg råder deg å ringe legen din, smerter i nyrene KAN tyde på nyrebekkenbetennelse (jeg er ingen lege, så ikke bli urolig), men ta kontakt med lege.

Sånne smerter hadde jeg og. Dro på sykehuset og ble lagt inn over natten, de mente det var nyresteinsanfall. Så jeg måtte få vann intravenøst for å prøve å skylle ut steinen. Smertene gikk over etter en stund, har hatt det et par ganger etter det men ikke like ille som første gangen...

Back
Topp