Magesmerter

Fjellrev

Flørter med forumet
Jeg er 11+4, førstegang. Har siste dagene hatt press/ubehag nederst i magen, litt som luftsmerter og at det føles som det sprenger på nedi magen, litt følelse av full blære og går
på do men tisser bare litt så det er ikke det. Ikke smerter eller ubehag som UVI heller. Litt som ømt? Klarer ikke så fort når det er som værst. Smertene blir også 10 ganger værre når jeg nyser, som et belte strammes under magen. Er ikke bekymret for at noe er galt men hva kan skape disse smertene?

Høres litt ut som ligamentsmerter. Livmoren vokser, og det kan gjøre litt vondt fordi det er mye der nede som strekkes og presses på.

Har følelsen av at det nesten er et blåmerke nederst på magen, og ja som du sier: å nyse er et mareritt og noen ganger faktisk skremmende! Men er nok ligamentsmerter som nevnt over, og absolutt ingenting å stresse over

Det høres litt ut som kynnere synes jeg! Jeg har to barn fra før og alltid hatt veldig mye kynnere, og jeg kjenner det allerede i uke 11 :-) Det skal ikke være vondt, men kan kjennes stramt ut som du sier. Og som at man har full blære. Kjenner det når man nyser ja :p

Back
Topp