Magesmerter...

Bolla2021

Flørter med forumet
MayDay2021
Jeg er 26+1. I går hadde vi litt krise på jobb, så jeg tok en dobbel vakt (16 timer). Det er ikke en fysisk krevende jobb, så jeg satt for det meste i ro i en godstol. Men på kvelden da jeg skulle være litt mer aktiv med siste rutinene, fikk jeg plutselig veldig mange kynnere etter hverandre.. det ga seg ikke med mindre jeg satt helt i ro.... så jeg valgte å dra hjem 1 time før vakta var over.. Jeg har hatt litt kynnere siden jeg kom hjem også. I natt sov jeg bra, og jeg har kjent liv som vanlig, men nå så har jeg smerter i midten av magen under navelen... Er det bare livmora som strekker seg? Noen flere som har det sånn?
 
Jeg ville også ha ringt og forhørt meg med føden/jordmor om det vedvarer og du er bekymret. Tok selv kontakt med føden denne uken fordi jeg ikke klarte å legge fra meg tanken om at babyen "har nok bare snudd seg" da jeg plutselig ikke kjente noe liv. Betryggende med et svar fra de profesjonelle❤️
 
Jeg ville også ha ringt og forhørt meg med føden/jordmor om det vedvarer og du er bekymret. Tok selv kontakt med føden denne uken fordi jeg ikke klarte å legge fra meg tanken om at babyen "har nok bare snudd seg" da jeg plutselig ikke kjente noe liv. Betryggende med et svar fra de profesjonelle❤️
Takk for svar! Jeg skal snart på jobb... så jeg tenkte jeg skulle prøve å dra, og se hvordan det utvikler seg. Ringer hvis det ikke gir seg..
 
Kynnere er jo livmoren som trener, men kynnere som ikke gir seg eller er hyppige er tegn på at du må ta det mer med ro. Se an dagen, men lytt til kroppen din :Heartred
 
Jeg vet ikke om det er det samme, men etter jobb en gang rundt uke 22/23 opplevde jeg det jeg tror er kynnere men at det var ganske vondt. Da var det bare vondt da kynnerne(?) kom, og det kom i bølger. Kunne nesten ikke stå oppreist, i hvert fall ikke gå, da de kom. Men dagen etter var det helt borte, og jeg har kjent kynnere senere men da uten smerter.
Tror det kanskje var en kombinasjon av luftsmerter og kynnere som gjorde at det ble vondt.
Var det sånn du fikk, TS? Eller noe helt annet?
Krysser fingene for deg videre
 
Jeg vet ikke om det er det samme, men etter jobb en gang rundt uke 22/23 opplevde jeg det jeg tror er kynnere men at det var ganske vondt. Da var det bare vondt da kynnerne(?) kom, og det kom i bølger. Kunne nesten ikke stå oppreist, i hvert fall ikke gå, da de kom. Men dagen etter var det helt borte, og jeg har kjent kynnere senere men da uten smerter.
Tror det kanskje var en kombinasjon av luftsmerter og kynnere som gjorde at det ble vondt.
Var det sånn du fikk, TS? Eller noe helt annet?
Krysser fingene for deg videre
Jeg fikk en god del kynnere på lørdag kveld. Fikk det med en gang jeg stod og gikk... så det er mulig at jeg bare var sliten..
På søndag hadde jeg også mye kynnere, men da også smerter i magen.. Jeg ventet litt utover dagen for å se hvordan det utvikla seg. Jeg merka at det gikk greit når jeg satt, så jeg prøvde å holde meg mest mulig med ro bare.
I dag føler jeg meg mye bedre! Hatt et par kynnere, men ikke mer smerter. Så jeg trur egentlig jeg kjente voksesmerter i livmora, og fikk kynnere pga overbelastning. Så jeg får bare lytte til kroppen, og prøve å ikke stresse for mye :)
 
Back
Topp