Magesmerter

Bby08/21

Andre møte med forumet
I natt og utover dagen i dag har jeg hatt litt smerter nederst i magen, hver dag tidligere så har jeg hatt litt stikkinger, men disse smertene føltes annerledes. Jeg skulle få en tidlig ultralyd på torsdag. Men lurte på om dere også har hatt det? Likner på menssmerter.

veeldig redd for at noe er galt, heldigvis ingen blødninger

I natt og utover dagen i dag har jeg hatt litt smerter nederst i magen, hver dag tidligere så har jeg hatt litt stikkinger, men disse smertene føltes annerledes. Jeg skulle få en tidlig ultralyd på torsdag. Men lurte på om dere også har hatt det? Likner på menssmerter.

veeldig redd for at noe er galt, heldigvis ingen blødninger
Hei! Jeg har også hatt en del menssmerter, har blitt fortalt at det er livmoren som vokser og strekker seg. Så jeg ville ikke vært så veldig bekymret når du skal ha ultralyd om to dager:Heartbigred

Jeg har også hatt litt murringer i magen i dag, og blir stressa med en gang. Har hatt en SA tidligere og da hadde jeg skikkelig murringer. Var på TUL for to uker siden, da var jeg 8+2 og alt så veldig bra ut. Men klarer ikke legge fra meg tanken om at det jo kan gå galt selv om alt så bra ut på et tidligere tidspunkt. Har bestilt ny TUL om 2,5 uker så må bare holde ut til da. Mest sannsynlig er det helt normale smerter som KjerstiHS skriver:Heartred lykke til på torsdag!!

Forstår bekymringen!

Her har eg smerter i magen nokså ofte, og i tillegg i ryggen. Venter bare på blodet, føles det som :rolleyes:

Men, sliter litt med bekkenet så det er nok mye det som gjør vondt.
Klarer likevel ikkje å slappe av!

Håper å se liv på TUL om 8 dager :smiley-angelic001:smiley-angelic001 Hjelper lite at alt såg bra ut i uke 8+0.

Stort sett så går det fint, sier de :Heartpink

Det kan være vondt å gå gravid. Jeg hadde mange og ganske sterke smerter sist jeg gikk gravid. Ble overrasket mange ganger over hvor smertefullt det var. Merket også at jo mer smerter jo mer vondt hadde jeg i bekkenet senere. Vet ikke om det overhodet har noe å si. Men første svangerskap var det ikke så mye smerter som andre gang, og siden jeg nylig har født så tror jeg det er grunnen til at jeg ikke kjenner så mye denne gangen

Jeg syns appen til babyverden har luket bort mange av mine bekymringer. Som denne uken hvor jeg også kjenner på disse smertene og igrunn forventer å blø når som helst. Sender positive tanker til alle :HeartredScreenshot_20210121-142414_Babyverden.jpg

Back
Topp