Magesmerter

#funneroen

Blir kjent med forumet
Hei. Er det flere som har hatt operasjon i magen, og sliter med magesmerter? Har smerter hver dag hele dagen, og våkner om natten av smerter. Legen tror det er pga arrvev som strekker seg i magen, men skal inn til ekstra undersøkelse hos gynekolog og kirurg neste uke. Noen som opplever lignende?

Jeg har hatt keisersnitt tidligere, men merker ikke noe til det enn så lenge i hvert fall. Det er jo tatt i "bikini linja" så man styrer kanskje unna sånne smerter da?

Jeg har hatt flere operasjoner i magen og kjenner litt nervesmerter og strekk smerter innimellom. Ikke så ofte men noen ganger til dagen. Har mye arrvev. Det kunne de se på ultralyd. Smører magen morgen og kveld og innbiller meg det funker:hilarious:

Jeg har hatt flere operasjoner i magen og kjenner litt nervesmerter og strekk smerter innimellom. Ikke så ofte men noen ganger til dagen. Har mye arrvev. Det kunne de se på ultralyd. Smører magen morgen og kveld og innbiller meg det funker:hilarious:

Hvor langt er du på vei? Ble det evt bedre eller verre? Har du fått noen tips av evt lege? Smøre magen ja, kan vel ikkje skade :hilarious: hvor i magen kjenner du smertene?

Jeg er i uke 16 (15+3). Syns det blir mer og mer smerter men ikke hele tiden. Kommer litt i bølger. Kjenner det er i huden og arrene, og ikke inni magen liksom. Legen sa bare at det vil nok strekke seg og kan gjøre vondt men han trodde det ville gå seg litt til. Jeg har hatt 3 laproskopi ooerasjoner nede i magen og 1 keisersnitt. Har i tillegg tatt bukplastikk med t snitt så har arr rundt hele meg og opp til brystene. Blir spennende og se hvordan magen vokser og om det blir veldig stramt.

Var hos diverse eksperter som legen sendte meg til. Var mange ulike grunner for smertene. Men bebisen hadde det veldig fint.:) Så måtte bare leve med smertene og håpe på de ble mildere, hadde mye med den største operasjonen eg har hatt og alt arrvevet i buken. o_O

Back
Topp