Magesmerter

Bettyspaghetti

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2020
Julibarna2024☀️
Andre med helt syyke magesmerter her?? Tror det er luftsmerter eller ligamentsmerter..:( Hadde det med første også husker jeg. Vondt å sitte, litte, stå, gå, ja ALT gjør vondt. Var så ille i natt at jeg ikke fikk sove, lå og kasta opp og vred meg i søvne. Er bare 4+3.

Andre som har det likt?
 
Ja :( jeg sliter med irritabel tarm som bare har blitt verre den siste uken. Mye luft i magen og kramper. Kan der være det samme problemet til deg også? :Heartpink Jeg måtte ligge med pute under magen i går, ikke gøy! Og så blir jeg bekymret for at jeg poker det lille embryoet:(:p
 
Ja :( jeg sliter med irritabel tarm som bare har blitt verre den siste uken. Mye luft i magen og kramper. Kan der være det samme problemet til deg også? :Heartpink Jeg måtte ligge med pute under magen i går, ikke gøy! Og så blir jeg bekymret for at jeg poker det lille embryoet:(:p
Uff, hørest veldig likt ut! Sist gikk det heldigvis over etter noen få dager, før kvalmen slo ut da.. Håper det gjør det nå også. Det bittelille frøet har det nok heelt fint, så det tror jeg ikke du skal bekymre deg for :Heartred
 
Back
Topp