Magesmerter

Lix

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Nå er jeg så bekymret! Jeg fikk skikklelig vonde, stikkende magesmerter på vei hjem. Vanskelig å plasser dem helt men det var i nedre del av magen og ned mot underlivet. Det var så vondt at det var vanskelig å holde fokus på kjøringen. Det ble bedre nå når jeg kom meg hjem, men det var virkelig ikke godt. Er så redd for at det er tegn på SA. Hadde en liten blødning forrige helg og tok blodprøve nummer to i dag for å se hvordan det ligger an. :( Hører jo om ligamentsmerter, men skal de være såå vonde?

Jeg har hatt dette og luftsmerter, og utifra hva jeg har hørt er det normalt
Hvor vondt vil du si det var? Jeg leser jo at det skal være "milde smerter". Det var ikke dette, men det gikk litt over nå heldigvis.

har hørt at man kan ha veldig vonde smerter som strekninger der nede. Så hvis man går så vill man stoppe opp nestn sette seg ned og at det kan være helt normalt.
Er bestandig det mamma har spørt meg om når jeg har trodd jeg har vært gravid. Så tror skal prøve å slappe av og ikke tenke for mye over det fordi om det er lettere sagt enn gjort :/
Har mensenmurringer selv hele tiden føler jeg pluss luftsmerter i magen, men de har ikke vært så onde enda at jeg har vurdert smertestillende.

Jeg har sånne luftsmerter, sånn helt uholdbare.
Tarmene ligger jo der nede, så det kan jo hende det er noe sånn du hadde i dag?

Ligamentsmerter kan være veldig vondt, så det kan godt være det du kjenner. Min bekkenløsning begynner nedi skambeinet med støt/stikk som sprer seg utover og nedover beina. Kan også være dette

Takk dere! Ble litt betrygget nå, selv om jeg kjenner på uroen fortsatt. Glad det gav seg litt og at det ikke har kommet noe blod.. I morgen får jeg svaret på blodprøven min for å se om det er stigning siden mandag.. Kjenner det er leeeenge å vente på tul 8.mai altså. Vet ikke helt om jeg klarer å vente så lenge

Jeg hylgrein når ligamentsmertene kom med førstemann. Både fordi jeg trodde det var sa, men mest fordi det var grusomt vondt. Klarte verken gå eller kjøre, sto bare bøyd over en stol på jobben og gråt til det ga seg. Nederst i magen og mot lysken :shifty::yuck:

Hei! Stigning på 23 000 på mandag til 39 700 på torsdag!:) Er det nok? Skulle det dobles på fire dager i uke 7 eller hvordan var det der?:)

Jeg hylgrein når ligamentsmertene kom med førstemann. Både fordi jeg trodde det var sa, men mest fordi det var grusomt vondt. Klarte verken gå eller kjøre, sto bare bøyd over en stol på jobben og gråt til det ga seg. Nederst i magen og mot lysken :shifty::yuck:
Såpass ja.. Det hørtes jo ikke noe godt ut nei:/ Men er jo godt å høre at det kan være normalt!

Back
Topp