Magesmerter!?

Bkno7672682

Andre møte med forumet
Jeg er i kue 5+4 Og sliter med masse magesmerter.. dagen lang[emoji29]
Smertene kan sammenlignes me mensen smerter.
Noen som har det sånn og er det sånn at jeg skal ta kontakt me legen?

Mensenmurringer er som regel helt normalt og det kan man ha de første ukene av og på. Livmoren som utvider seg osv :) små blødninger kan også forekomme. Om du føler dette er unormalt for deg, og at det resulterer i bekymringer som spiser deg opp litt, så hadde jeg tatt kontakt med jordmor eller lege for å få bekreftet at dette er normalt eller ikke [emoji173] men slik du beskriver det, så vil jeg tro det er normalt. Hatt slik i første svangerskap og nå.

Har det sånn selv, svake mensenmurringer til tid og annen. Den siste uken har jeg våknet minst en gang på natten av sterke mensensmerter som varer rundt ett minutt også går det over [emoji846] Var også redd første gangen, men fikk beskjed om at det er normalt og at det er livmoren som forbereder seg [emoji4]

Jeg tenkte på det før i dag, at nå har jeg hatt (milde) mensensmerter i over en måned.
Varmeflaske hjelper.

Snakk gjerne med lege om det, men min mente at det jeg har var helt normalt og ikke noe å stresse over om jeg ikke fikk blødninger også.

Hadde det slik de første 2-3 ukene hver kveld. Mest om kvelden men ble veldig slitsomt.
Nå kjenner jeg det bare en gang innimellom, setter meg bare ned da å slapper av litt så går det som regel over etter kort tid.
Det er i hvertfall sånn jeg har forstått det helt normalt.

Men er du usikker kontakter du så klart legen din. Er ikke om særlig å gå rundt å være usikker :Heartred

Jeg hadde det også slik da jeg var 5 uker gravid, og det er visst helt normalt! Men det var så ubehagelig en natt at jeg ringte legen dagen etterpå og fikk TUL! :p

Kjenner at det er noe som skjer i magen, men heldigvis er det ikke så ille. Er vandt til helt forferdelige menssmerter, så tror jeg skal holde ut litt murringer ❤

Back
Topp