Magesmerter

Sullla

Forelsket i forumet
Augustmagi 2025
Voknet opp i dag med sterke magesmerter oppe i midten på magen! Har ikke noe blod eller lignende, er det normalt? Er 8+5 i dag

Har ganske vonde murringer i dag selv, har mer ut mot sidene i dag. Og smerter i ryggen, var så jeg slet med å sove av det i natt. Sistnevnte var uvandt for meg, pleier å merke at jeg har sittet for lenge stille, men sover jo i en annen stilling så det pleier jeg ikke å kjenne om natta.

Er nok normalt med ulike typer smerter, både luftsmerter eller andre smerter som følge av at fordøyelsen går treigere når man er gravid, ligamentsmerter, mensmurringer eller andre typer smerte som kommer av at livmoren vokser, og i det hele tatt.

Har også en del magesmerter. Forskjellig hvor smertene er og intensitet. Hadde skikkelig smerte på sidene i går kjentes litt ut som sting :p Har og hatt en del smerter rundt mellomgulvet ganske høyt opp på magen tidligere, så er nok ingenting å bekymre seg for :)

Har både luftsmerter og andre smerter. Spesielt når jeg er sliten eller har sittet for lenge. Fikk en gradert sykemld idag. Har IBS (mageproblemer) som har blitt ekstra ille i tillegg så kroppen er ganske gåen. MEN ultralyd idag viste en svært aktiv liten krabat :)

Voknet opp i dag med sterke magesmerter oppe i midten på magen! Har ikke noe blod eller lignende, er det normalt? Er 8+5 i dag
Det var sånn jeg fant ut av at jeg var gravid. Jeg våknet midt på nattan med kjempe kjempe smerter i magen i 3-4 dager, så dro jeg til legen og fikk hvite at jeg var gravid. Legen sa at det var forstoppelsen sammen med smerter pga at livmoren vokste som gjorde så vondt og at det vêr vanlig og ville gå bort. Og det har gått bort nå :) så tviler på at du trenger å være redd for noe!

Back
Topp