Magesmerter

Kka

Elsker forumet
Februarlykke 2022❄️
Flere som sliter med magesmerter? Ikke ligamentsmertene, men diffuse kraftige smerter i øvre del/hele magen, som kommer og går. Går ut i fra det er pga dårligere plass og dermed treger fordøyelse.. Noen tips til hva som får litt gang på systemet? Trenge ikke dette i tillegg til kvalmen.. :p

Hadde faktisk det I går, I øverste del av magen. Skikkelig ubehagelig, men har ikke satt det I sammenheng med graviditeten egentlig siden jeg har en del "vondter" innimellom uansett :p

Flere som sliter med magesmerter? Ikke ligamentsmertene, men diffuse kraftige smerter i øvre del/hele magen, som kommer og går. Går ut i fra det er pga dårligere plass og dermed treger fordøyelse.. Noen tips til hva som får litt gang på systemet? Trenge ikke dette i tillegg til kvalmen.. :p
JAAA!!! Skulle akkurat til å spørre om det samme, har hatt det slik i hele dag! Vondt og slitsomt!

Kan forstå det begynner å minke på plassen når du er 11 uker.. Jeg er bare 8+0.. Andre gangs da, så vokser vell litt fortere enn sist :p

Jeg har også det, er som mageknipe og Veldig vondt! Men er fordi at fordøyelsen er så treg, så blir dårlig i magen :(

Jeg er bare 7+0!!! Neppe plassen som er årsaken her, selv om magen allerede er som en ballong.....

Godt å se det ikke bare er meg! Skjer jo mye, så er vell ikke så rart, men lett å bli bekymra :p har liksom ikke kontroll på dette ennå. Skal bli hærlig når det begynner å bli bevegelse å man har en pekepinn på at alt er i orden :)

Godt å se det ikke bare er meg! Skjer jo mye, så er vell ikke så rart, men lett å bli bekymra :p har liksom ikke kontroll på dette ennå. Skal bli hærlig når det begynner å bli bevegelse å man har en pekepinn på at alt er i orden :)
Jeg gleder meg til jeg er kommet så langt at jeg kan senke skuldrene og virkelig tro på at dette er sant! Tør ikke håpe på det beste riktig ennå.....

Samme her, ikke opplevd sa før, men likevel føles det litt for godt til å være sant at jeg er så heldig. Krysser fingrene å venter på ul på tirsdag og 12 uker 5. februar <3

Jeg har smerter hele tiden, nedre del. Hadde øvre del igår, litt mer på høyre side. Var mye oppblåst fram til uke 8-9 så da hadde jeg vondt i hele magen.
Får gått på do heldigvis, her trur jeg dt ik er tarmene..

Back
Topp