Magesmerter

Mammantilprinsen

Ønsker nummer 2 ❤️
I går og i dag har jeg fått vondt øverst i magen og rundt navlen. Jeg er dårlig på å beskrive følelsen, men kjennes ut som det stikker samtidig som det presser. Er vel en 5 på smerteskalen tenker jeg. Ikke forsterstilling vondt men ganske ubehaglig :/

Flere som har hatt det?

Blindtarmen? Typiske smerter er rundt navlen... Spesielt om det er smertefullt å presse i midten av navlen. Ellers kan det jo også være vanlige luftsmerter? Eller noe annet...

Blindtarmen? Typiske smerter er rundt navlen... Spesielt om det er smertefullt å presse i midten av navlen. Ellers kan det jo også være vanlige luftsmerter? Eller noe annet...

Hmm glemte å si at det kommer og går, er ikke konstant. Lurer på det kan være luftsmerter kanskje da? Aldri kjent sånn før men:)

Kan det være voksesmerter fra livmoren?

Vet ikke hvordan voksesmerter kjennes ut. Kan godt hende det? Kommer og går. Var små vondt istad. Nå er det borte, ligger mer og murrer og presser.

Da er det nok voksesmerter. Hvis det vedvarer kan du jo ta en telefon til legen :) er mye rare smerter en kan få når en er gravid, men kraftige smerter skal man jo uansett ikke ha, gravid eller ei :)

Da er det nok voksesmerter. Hvis det vedvarer kan du jo ta en telefon til legen :) er mye rare smerter en kan få når en er gravid, men kraftige smerter skal man jo uansett ikke ha, gravid eller ei :)

Ja da håper jeg det er det. Nei ikke noe moro med uspesifikke "smerter". Hadde kraftige smerter ved en MA i mai, så er veldig redd for disse smertene igjen da. Men dette er jo noe annet enn da iallefall :)

Jeg har også slike smerter, hver dag. Men det er bare kraftig i noen minutter, 5 kanskje, så går det over til svakere stikkesmerter en liten stund. Så går det over. Er ganske ubehagelig, og blir litt bekymret for at det er noe galt. Men har ikke hatt noe blødning.

Back
Topp