Magesmerter

mammaidesember

Glad i forumet
I går når jeg skulle sove kunne jeg ikke legge meg på siden siden jeg fikk vondt i magen av det. I dag når jeg gikk til butikken skjedde det igjen! Føles liksom som at magen er tung, ikke som menssmerter, men ubehagelig er det. Tror ikke baby er mindre aktiv heller, virker ikke sånn. Hva kan det være? Er det sånn kynnere føles? Eller burde jeg ringe legen?

Jeg har hatt noe lignende når jeg er ute å går. For vondt i nedre del av magen. Nesten som en gangsperre. Så må ta en del pauser. Har hatt det i noen mnd nå så kan ikke gå så langt av gangen før jeg begynner å merke at det er småvondt.

Jeg vet ikke om det er det samme, men jeg får sånn strekkesmerter. Når jeg ligger i senga på siden må jeg ha pute under magen slik at den får støtte, hvis ikke får jeg strekk i musklene føles det som. Er det noe slikt du mener?

Jeg har hatt noe lignende når jeg er ute å går. For vondt i nedre del av magen. Nesten som en gangsperre. Så må ta en del pauser. Har hatt det i noen mnd nå så kan ikke gå så langt av gangen før jeg begynner å merke at det er småvondt.
Ja akkurat dette sliter jeg med også.

Jeg vet ikke om det er det samme, men jeg får sånn strekkesmerter. Når jeg ligger i senga på siden må jeg ha pute under magen slik at den får støtte, hvis ikke får jeg strekk i musklene føles det som. Er det noe slikt du mener?
Kan være! Vanskelig å beskrive sånne ting men høres ut som det kanskje kan være noe av det samme. Her hjalp det ikke med pute da, var fortsatt ubehagelig

Samme her!

Har også opplevd dette. Skjer hvis jeg går litt for fort, eller mye i oppoverbakke. Regner med det er noen muskler som strekker seg eller noe. Alt er vel ganske belastet der nede allerede på grunn av magen som vokser.

Tenk så forskjellig kynnere kan oppleves? Her blir bare magen hard. Men jeg opplever som Meluca og Huldra strekksmerter. Det er vel lingamentbåndene. Men at magen føles tung.. kan det være nedpress?

Jeg fikk sånn strikkepinne vondt idag da vi gikk hjem fra bhg. Hadde det jo ikke før på slutten sist gang, så sykt vondt. Varte heldigvis ikke lenge. Men mener det var modning som var grunnen sist. Litt tidlig det da...
Kynnere får jeg bare jeg går over 50 m i strekk. Sykt ubehagelig og slitsomt!

Back
Topp