Magesmerter

Kh89

Elsker forumet
I går på dagen kjente jeg at jeg hadde vondt i magen. På ettermiddagen ble det verre og utpå kvelden klarte jeg ikke å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen. Det er ikke kynnere, mensmurringer eller lignende smerte. Det kjennes ut som luftsmerter, men har vært flere ganger på do og sånn så det tror jeg ikke det kan være. Det føles som det sitter i hele magen egentlig. Noen andre som har opplevd dette, eller som kan ha en formening om hva det kan være?

Urinveisinfeksjon/nyrebekkenbetennelse?

Får smerter fremme oppe på magen om jeg er slitten hjelper å legge seg flatt på ryggen. Går jeg fort får jeg vondt fremme nede med magen, må da redusere tempoet. Regner med litt smerter i magen er normalt store ting som skjer inni der;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har det for 3. gang akkurat nå faktisk.. Og jeg har selv vært på do, så er ikke det heller.. 1. gang ble jeg så redd at jeg dro til legen for å sjekke, og hu tok tester av forskjellige ting så var ikke no nyrebekkenbetennelse eller noe.. Så er nok bare en skikkelig luftboble som har satt seg:) for min del så er det over hvertfall imorgen tenker jeg:) god bedring, er du veldig bekymret så ring jordmor/lege .. For min del hjalp det veldig den gangen:) for da ble jo litt sjekka og fikk høre hjerte hennes så fikk høre at hvertfall hu hadde det bra;)

<3 VinterPrinsesse <3

Jeg har det for 3. gang akkurat nå faktisk.. Og jeg har selv vært på do, så er ikke det heller.. 1. gang ble jeg så redd at jeg dro til legen for å sjekke, og hu tok tester av forskjellige ting så var ikke no nyrebekkenbetennelse eller noe.. Så er nok bare en skikkelig luftboble som har satt seg:) for min del så er det over hvertfall imorgen tenker jeg:) god bedring, er du veldig bekymret så ring jordmor/lege .. For min del hjalp det veldig den gangen:) for da ble jo litt sjekka og fikk høre hjerte hennes så fikk høre at hvertfall hu hadde det bra;)

<3 VinterPrinsesse <3
Vi hørte på hjertelyden hans her hjemme i går kveld, så jeg er ikke bekymret :) Synes bare det er ekkelt og ha så vondt :p

Vi hørte på hjertelyden hans her hjemme i går kveld, så jeg er ikke bekymret :) Synes bare det er ekkelt og ha så vondt :p
Ja er suuper ubehagelig!:( tror nesten aldri jeg har hatt så vondt jeg!:p er nok bare luft faktisk, selv om du ikke er forstoppa:) luftsmerter er helt forjævlig:p

<3 VinterPrinsesse <3

Ja er suuper ubehagelig!:( tror nesten aldri jeg har hatt så vondt jeg!:p er nok bare luft faktisk, selv om du ikke er forstoppa:) luftsmerter er helt forjævlig:p

<3 VinterPrinsesse <3
Jaa, det er grusomt! :( Ikke så mye man kan gjøre for å få det bort heller, det må liksom komme av seg selv :p

Jaa, det er grusomt! :( Ikke så mye man kan gjøre for å få det bort heller, det må liksom komme av seg selv :p
La meg på siden. Nesten i fosterstilling på sofan og fiiiser :p haha hjalp en del:p

<3 VinterPrinsesse <3

Når jeg har luftsmerter så hjelper det å ligge på ryggen, og knærne helt opp mot anisiktet. Ligger slik lenge, og gjentar bevegelsen av og til. Det skal hjelpe på å "massere" tarmene slik at luften kommer ut. :)

Back
Topp