Magesmerter

lysengeln

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hei, jeg skal til lege imorgen, men lurer på å ringe legevakt ikveld.
Har vanvittig til smerte på venstre side, og i høyde med navelen.
Det kom på formiddagen, og har bare blitt verre. Lurer på om noen her kanskje har noe råd? :-)
Det kom etter en dorunde, og startet såpass kraftig at jeg lå dobbelt med det samme. Sitter å kjenner at det er liv i lille Liv nå og har kjent litt tidligere, så derfor har jeg ikke ringt enda :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er forresten i uke 20+3 ;-)

Kan være livmora som strekker seg! I forrige svangerskap hadde jeg vondt i magen med jevne mellomrom og der var livmora som strakk seg. Merket at smerter kom høyere og høyere opp for hver gang.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei det tror jeg ikke, for det er smerter jeg har hatt ofte. Er i min fjerde graviditet og har alle gangene vært plaget av livmoren og livmorbåndene.
Men dette kjennes ikke sånn ut :-/ er mer vedvarende blir verre.
Kanskje skulle bare ringt å spurt?

Ah, da skjønner jeg! Ring hvis du er usikker og kanskje kan de svare deg kjapt.
Bedre det, enn å stresse av usikkerhet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Skader jo ikke å ta en tlf til legevakta eller kanskje føden?? På første time hos jordmor skreiv ho tlfnr til fødeavdelinga på sykehuset og sa jeg kunne ringe der heile døgnet om det skulle være noe...

Går litt bedre nå, sålenge jeg holder meg iro :-)
Legevakta mente at sålenge jeg kjente liv, og følte babyen var okey, så kunne jeg vente til legetimen imorgen. Så håper på ei god natts søvn nå ;-)

Går litt bedre nå, sålenge jeg holder meg iro :-)
Legevakta mente at sålenge jeg kjente liv, og følte babyen var okey, så kunne jeg vente til legetimen imorgen. Så håper på ei god natts søvn nå ;-)

Håper du får mer svar i morra da hos legen... God bedring og god natt :-)

Back
Topp