Magesmerter

Bkno6066662

Andre møte med forumet
Hei dere, er det flere som sliter med nattesøvnen? Jeg er i uke 27+3 nå og har ikke sovet på over to uker, begynner å bli litt lei. Men igår morrest begynte jeg å få magesmerter både når jeg er i bevegelse og når jeg sitter hvis jeg ligger kjenner jeg de ikke. Men med engang jeg endrer stilling får jeg vondt igjen. Disse smertene ligger i høyde med navlen og bytter om på sidene, de er også så vonde at jeg må stoppe opp å helst bøye magen litt fram for at det skal bli mildere, eller legge meg ned og bare bli liggende. Er det noen som vet hva dette kan være? Bør jeg kontakte jordmor? :-)

Sent fra min mobilapp

Høres ut som kynnere. Blir magen hard når du får disse smertene? Er du i tvil så kontakter du jordmor. Det gjorde jeg og ble virkelig beroliget.
Hun sa at så lenge jeg ikke blør eller lekker fostervann så er ikke kynnere farlige. Har også lest at man bør kontakte føden dersom kynnerne blir regelmessige som rier.
Men er ingen ekspert, altså, så er du i tvil så ringer du. :)

Kan gjerne være ligamentsmerter? Det er heller ikke farlig.

Jeg ville nok kontakter lege eller jordmor om smertene hadde vært så uttalt i over to uker! Greit å høre når man er usikker

God bedring :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Syns d høres ut som ligament smerter, jeg får slik når jeg blir sliten i magen.. Sikkert lurt å ringe jordmor hvis du er bekymret.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er veldig gjenkjennelig. Har tenkt det er en blanding av både kynnere (som jeg har MYE av!) og ligamentsmerter. Husk at livmor strekkes og baby vokser i rekordfart nå! :) Har også vondt når jeg våkner og magen er steinhard. Kjennes ut som jeg har forstoppelse i ryggen :P

Sover urolig jeg også... syns ingen stilling er god å ligge i lengre.. ubehagelig å vondt i kroppen om natta... å ikke minst må på ďo hele tiden..hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jaaa!! Magen er i veien uansett hvordan jeg ligger,slitsomt!! Begynt å få kramper i beina om kvelden også! :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp