Magesmerter

Toru

Flørter med forumet
I går kveld hadde jeg vært ute på middag med noen venner og hadde på meg en vanlig bukse( Dvs ikke mammabukse) litt senere på kvelden ble jeg ganske oppblåst i magen ( noe jeg pleier å bli på kvelden) og det ble strammet godt rundt magen.
Da jeg skulle ta bussen hjem fikk jeg plutselig ganske kraftige magesmerter i magen. Og det ble vondt av å gå og vondt av å sitte på bussen med alle humpene. Var nesten som smertene kom som små rier eller hvordan jeg skal forklare det.
Jeg dro ihvertfall hjem og la meg tvert i senga for å slappe av. Dagen etter var jeg fin igjen.
Noen som har oppleved lignde? Synes det var litt ekkel smerte og litt rare siden jeg aldri har kjent de før.
Håper bare alt står bra til me den lille.
Er straks 14 uker.

Ja, av for trange bukser kan jeg få knall vondt om jeg er oppblåst. Er også sånn som blir oppblåst på kvelden, og etter en dag i trange bukser gjør hver minste bevegelse vondt. Veldig vonde luftsmerter rett og slett. Alltid fin dagen etter!
Alt er nok fint, det er vel heller tarmene som har hatt det for trangt;)

Sist var jeg plaget med kynnere og noen av de var som rier. De kom spesielt når jeg beveget meg og stresset mye. En stram bukse gjør det bare værre. Jeg gikk med strikk i mine vanlige bukser lenge sist, etter det ble det tights på meg.. Jeg klarte ikke å gå med de gravidebuksene fikk Klaus over magen .. :p

Back
Topp