Magesmerter

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
I dagtidlig våknet jeg med ganske sterke magesmerter, men ingen blødninger. Jeg har fremdeles murringer i magen, men vet ikke om det er normalt eller ikke, for jeg hadde ikke det i forrige svangerskapet..

Jeg har hatt noen store magesmerter denne gangen. Men det skyldes også at jeg har hatt urinveisinfeksjon og hatt store problemer med å gå på do. men tror det er vanlig med litt smerter. Ting blir jo flytta rundt på inni magen :-) jeg hadde en del smerter i forrige svangerskap også. Derfor jeg ikke tenkte over det denne gangen føre legen sa jeg hadde infeksjon.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er det stikkinger? Jeg har hatt det i to dager, men prøver tenke at det er at det vokser nedi der:) å så lenge en ikke blør, er ikke det bra?

Mere tak. Kanskje luftsmerter.. Jeg får de det an:) ja, regner med at det er normalt med litt tøying og strekking :)

Jeg skal til legen nå om litt. Har ikke begynt å blø, så kan være noe annet som forårsaker det, men tar heller en tur ekstra til legen enn å ikke gå:) oppdaterer etterpå:)

Lykke til :)

Sent from my iPad using BV Forum

Tusen takk:) legen mente alt så fint ut, så var mest sannsynlig bare at livmoren driver og strekker seg.. Kan ikke huske det gjorde så vondt sist, men i allefall bra det ikke var noe farlig:) trengte visst ikke komme tilbake før etter ul heller.. Jeg trodde man sjekka fosterlyd osv i uke 12 ca... Ble nesten litt skuffet. Men, men... Får vel tro og håpe alt er bra da:)

Jeg har også hatt slike smerter, både at livmoren strekker seg og luftsmerter. Kan være ganske vondt, men har slått meg til ro med at det er normalt :) For luftsmertene tar jeg Minifom, det roer bra ned :)

Godt at alt er bra! :) Kan være ubehagelig til tider når livmora mi strekker på seg her... Og luftsmerter har jeg også slitt med, det kan være kjempevondt!

Back
Topp