Magesmerter

happychris

Andre møte med forumet
Hei! Lurer på om det er noen andre som også sliter med ganske kraftige magesmerter og smerter i korsrygg? Eller vet om det er normalt.. Er så ille at jeg ikke orker å gjøre noe annet enn å ligge rett ut, vært sånn hele uka.. er også veldig kvalm, men kaster ikke opp. Var hos legen igår, hun trodde ikke det var noe galt siden det ikke gjorde vondt når hun trykka forskjellige steder på magen. Men jeg blir bekymret når jeg våkner hver natt og har vondt.. Er forresten 7+1 idag. Ikke hatt noe som helst blødninger heldigvis.. skal på tidlig ultralyd om en uke, men er så leenge å vente:p

Så kraftige smerter i et svangerskap har jeg bare hatt i 1 døgn og det endte ikke godt for min del. Men jeg blødde og det gjør ikke du. Vil tro det kanskje bare er hormonrelatert og kraftige ligamentsmerter, alle svangerskap er ulike :) sender en klem for det hørtes ikke godt ut :)

Takk for det :-) satser på det da siden det har vart i en uke nå.. men blir spennende med ultralyd:)

Det kan jo være volsesmerter da :) jeg har sånne smerter som du beskriver :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg hadde kraftige smerter i 3 uker, men de var over i uke 6. Inn og ut av dykehus pga mistanke om XU ol. Men alt var ok. Fikk ei frisk lita jente.

Taster via app'en :)

Takk for svar, litt mindre bekymra nå:-) våkna i dag med litt mindre smerter, så håper det roer seg litt nå :)

HJELP!! Var så dum og lastet ned den nye BV appen og nå kommer jeg ikke inn på forums... Kun på subscribed... Hva skjer a? Den bare står og "tenker".. Noen forslag?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hatt veldig sterke magesmerter, nedre del av magen, da jeg var uke 5-6
Nå kommer og går det..

Fant ut for min del at det er luftsmerter.. så styrer unna linser, brokkoli og melk pga laktoseintoleranse..

Det hjalp også å drikke noe varmt etter måltid..

Uff, ikke godt.. Bra du fant ut hva det var da:) tror det er voksesmerter her egentlig, har mye mindre vondt nå, det kommer og går her og:) men er konstant kvalm, så får i meg lite mat og orker ikke gjøre noe som helst.. Satser på at jeg er tilbake på jobb på mandag:)

Back
Topp