Magesmerter

mummimamma76

Flørter med forumet
Våknet av intense magesmerter i natt og følte meg skikkelig uvel. Var ikke som vanlig mageknip, og den mest intense smerten var ganske høyt på magen... Varte vel bare 5-10 min så roet det seg og jeg sovnet igjen.
Noen andre som har opplevd tilsvarende? Er i uke 10 i dag. Ikke hatt noen blødninger....

jeg er 10 uker på onsdag ell torsdag, men ikke hatt noe liknende.. kan jo kanskje være livmora som ville mye høyere opp :) har selv blitt fortalt at det er helt normalt med stikkninger, mens smerter i starten av svangerskapet

Jeg hadde det sånn sist helg, men da var det omgangssyka. Jeg får vondt øverst i magen da alltid... Kan det være det du hadde? Bare at du ikke ble så hardt rammet? Eller kanskje bare veldig mye luft som hadde lurt seg litt opp i magen... Det kan jo tross alt lure seg helt opp til skuldrene. :)

Det er sikkert livmoren som strekker seg, men trudde det gjerne var litt lengre ut i graviditeten men ikke vet jeg....

Sånn har jeg og smertene e helt intense. Det kan komme og gå i mange timer. Jeg klarer ikke å gå på jobb en gang når jeg får det. fokusere på å puste er det eneste som teller da. Legen sa at det var livmoren og båndene som strakk seg.

Tippe luftsmerta ;-)

Back
Topp