Magesmerter

Side

Glad i forumet
VIP
I går våknet jeg opp med ganske vonde magesmerter, som ga seg etter en stund. Det hjalp på bytte stilling i senga. Men jeg blir jo litt engstelig:( De ga seg jo selv, uten at jeg måtte gå veldig lenge med de. Da hadde jeg jo ikke nølt med å ta kontakt med legen.

I dag stod jeg opp til vanlig tid med sønnen min, og alt var normalt. Men jeg var så trøtt, at mannen min sendte meg tilbake i senga etter en liten stund. Da jeg våknet igjen hadde jeg de samme smertene, men bare på den ene siden.

Er det noen som vet hva disse smertene kan være?

De har vært lokalisert til nedre del av magen, men var bare når jeg våknet. Har ikke hatt det siden, men tror det kan ha vært luftsmerter. Hun er ei aktiv frøken, og virker som hun har det bra :)

Jeg har også hatt smerter i nedre del av magen, men har konkludert med at det er luftsmerter. Har følt meg veldig stinn også, så det er nok fordøyelsen kombinert med at småen ligger og presser på litt..

Jeg syns dette høres veldig ut som kynnere, har det veldig ofte selv, og det er ikke noe farlig, bare veldig ubehagelig:)

Henhan skrev:
Jeg syns dette høres veldig ut som kynnere, har det veldig ofte selv, og det er ikke noe farlig, bare veldig ubehagelig:)

Kynnere veit jeg godt hvordan kjennes ut som. Da må magen være hard, og det er den jo ikke;) og kynnere skal ikke gjøre vondt.

Jeg får vondt i magen om jeg ligger på ryggen og hvis ikke den store magen får ligge på pute, så kanskje det er noe sånt som må til?

Takk for tips:) kanskje det er det.

Back
Topp