Magesmerter

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Hei!

Er nå ca 5,5 uker på veg. Og har de siste 3-4 dagene hatt smerter i magen som kommer og går, kjennes som milde menssmerter...i babyboka mi OG i følge søstra mi er dette helt normalt pga livmora som strekker seg o.l. men kan ikke unngå å være bekymra likevel. Noen som opplever det samme? Det er ikke hele tida, og ikke spesielt vondt, men regelmessig i løpet av dagen... ???

Helt normaltSå du kan ta det helt med ro. Har milde mensmerter av og til nå jeg og.

Jeg opplever også dette, milde menssmerter som kommer og går :) Det er helt normalt!!

Åh, det var "godt" å høre!
Hadde en MA i august 2011 og er nå livredd for at det samme skal skje igjen, selv om jeg har helt andre graviditetssymptomer denne gangen og er sluttet på de medisinene som kunne være årsaken til aborten er jeg fortsatt rimelig stressa! Skal prøve å slå meg til ro med at det er den lille som vokser da  og "kose" meg med kvalmen, trettheta, kvisene og alle de andre herlige bivirkningene den lille fører med seg emoticon

i morges ble de skikkelig kraftige, så vondt at jeg hadde lyst på en paracet...så skal til legen å sjekke om alt står greit til der inne. Er sinnsykt nervøs og ikke minst engstelig men krysser fingrene og håper på det beste! 

Marian87 skrev:
i morges ble de skikkelig kraftige, så vondt at jeg hadde lyst på en paracet...så skal til legen å sjekke om alt står greit til der inne. Er sinnsykt nervøs og ikke minst engstelig men krysser fingrene og håper på det beste! 

Lykke til hos legen, Håper alt er bra med lille spire. Ikke no morro å gå å ha såne smerter.

Takk :-)
Legen var optimistisk, hun sa at så lenge det er smerter uten blod så trenger det ikke være noe galt, og heller ikke nødvendigvis et tegn på abort. Skal på UL på tirsdag, så da får vi se om alt er som det skal. Kvalmen var visst også et godt tegn, da produserer kroppen mye Hcg 
Kanskje det er to der inne og livmora strekker seg i dobbel fart?  Alt for å forholde seg optimistisk!

Back
Topp