Magesmerter

Marcen

Forelsket i forumet
Har hatt vondt i magen siden jeg sto opp idag... Vet at det gjør vondt når livmoren strekker seg og alt det der... Men nå er det som en konstant smerte helt nederst i magen... Det blir verre når jeg beveger meg... Liker det ikke... Noen andre som har eller har hatt dette....???

Hvis du er veldig bekymret så RING legen din..

God bedring : )

Jeg hadde noen sinnsyke magesmerter på ene siden av magen i ett par uker faktisk, det ble så ille at jeg greide ikke løfte beinet på den siden hvor jeg hadde vondt eller reise meg helt opp, ble også verre da jeg bevegde meg. Var på føden og de fant ingenting galt. Jeg begynte å drikke enda mer vann og da ble det bedre, aner ikke hva det var jeg da. Men ring føden du eller legen din:-)

hvis smertene sitter v skambeinet så kan d være bekkenet.. men ring lege å eventulet få en sjekk [;)]

Takk for svar jenter... Tok meg en varm dusj og la meg på sofaen, føles litt bedre nå... Skal til legen på fredag så får ta det opp da hvis ikke det blir borte... Håper ikke det er bekkenet da, men det gjør mest vondt når jeg går med høyre benet... Sånn har det faktisk vært en stund, men har ikke hatt vondt i magen før...

Ser det litt an jeg... Men tusen takk for svar...

ORIGINAL: Marcen

Takk for svar jenter... Tok meg en varm dusj og la meg på sofaen, føles litt bedre nå... Skal til legen på fredag så får ta det opp da hvis ikke det blir borte... Håper ikke det er bekkenet da, men det gjør mest vondt når jeg går med høyre benet... Sånn har det faktisk vært en stund, men har ikke hatt vondt i magen før...

Ser det litt an jeg... Men tusen takk for svar...

Høres ut som bekkenet, har akkurat de samme smertene og plagene.
Smertene i magen skylles nok strekking av livmoren, smertene blir forsterket når du har bekkenet i tillegg.
Slik fikk jeg hvertfall det forklart av legen og fysioterapauten min.
Men håper for all del at du ikke blir like plaget som meg, det unner jeg ingen.....

Back
Topp