Lykkeønske
Forelsket i forumet
Er det andre som får smerter i magen ved stress? Får ofte vondt når det er mykje som skjer på jobb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan hende det er kynnere du får? Eller ligamentsmerter (at livmoren/musklene rundt strekker på seg)? Jeg får noen ganger stikking nederst i magen om jeg har anstrengt meg veldig fysisk, trening eller lange gåturer eller liknendeEr det andre som får smerter i magen ved stress? Får ofte vondt når det er mykje som skjer på jobb.
Det er nok ikkje kynnere, for det hadde eg masse av forrige gang. Har også sammentrekninger når eg stresser (som kan vere svake kynnere), men dette er annerledes...Det kan hende det er kynnere du får? Eller ligamentsmerter (at livmoren/musklene rundt strekker på seg)? Jeg får noen ganger stikking nederst i magen om jeg har anstrengt meg veldig fysisk, trening eller lange gåturer eller liknendetror ikke det er noe farlig? Tenker at det kanskje er kroppen sin måte å si ifra om at man skal slappe av litt jeg <3
Tror veldig på at det er kroppens måte å fortelle deg at du må roe ned litt.
Vet jo ikke, men tenker at om det skulle vært noe feil, så ville du ikke kjent det bare når du stresser.
Jeg er I uke 16 nå, med nr 2. Og sliter hver morgen med ordentlige kynnere. Det strammer sg og jeg mister helt fatningen, må bare sette meg ned med en gang. Dette blir utrolig tungvint da jeg har jobb som disk medarbeider I ett bakeri, hvor vi står og smører til dagens utvalg. Jeg må nevne at det er høyt tempo på jobb om dagen, og pause er oppskrytt...problemt er underbemanning på jobb. Hva ville dere gjort?