Magesmerter uke 28

Bluee92

Andre møte med forumet
Hei.

I natt slet jeg med konstant magesmerter, samtidig som jeg fikk mange kynnere som gjorde smerten verre. Det strålte også mot korsryggen. Klarte ikke finne behagelig liggestilling, og måtte opp å stå og gå litt. Det roet seg litt før jeg etter 70 min ca klarte å sovne. etter dette har jeg ikke hatt noen smerter.

Var hos jordmor på dagen i går, så alt var bra der. Jeg har også kjent masse liv både under magesmertene og i hele dag. Er dette noe å bekymre seg over, om det ikke kommer mer smerter? Hva kan det komme av?

takker for alle svar :-)

Hei.

I natt slet jeg med konstant magesmerter, samtidig som jeg fikk mange kynnere som gjorde smerten verre. Det strålte også mot korsryggen. Klarte ikke finne behagelig liggestilling, og måtte opp å stå og gå litt. Det roet seg litt før jeg etter 70 min ca klarte å sovne. etter dette har jeg ikke hatt noen smerter.

Var hos jordmor på dagen i går, så alt var bra der. Jeg har også kjent masse liv både under magesmertene og i hele dag. Er dette noe å bekymre seg over, om det ikke kommer mer smerter? Hva kan det komme av?

takker for alle svar :-)

Hvis smertene har gitt seg, så er det mulig at det ikke er "farlig" i så måte.. men hvis det kommer mer og det stråler slik til korsryggen igjen, så ville jeg ha ringt til føden for å høre.. ring heller en gang for mye enn for lite.
Lykke til!

Hei, jeg hadde det slik en natt i uke 27.
I går fikk jeg skikkelig vondt igjen i mage + rygg i flere timer som ikke gikk over. En periode kom verste smertene "regelmessig". Var en tur på føden hvor alt var bra :-) de sjekket om det var rier, målte baby og om livmorhalsen var påvirket.

vet ikke hva det var, men kan være godt å ha sjekket opp for sikkerhetsskyld

Back
Topp