Magesmerter til sønnen min

pamelahjørdis83

Gift med forumet
Huff, jeg er så bekymra for gutten min på tre år[&o]
Inatt har han hatt magesmerter og det virker som de har vært veldig vonde for han har normalt sett en høy smerteterskel.
De kom i tak gjennom hele natta. I dag så tok jeg feberen og da lå det på 37.5-38.Har lest om blindtarmbetennelse og der står det at det er vanlig med takvise smerter og litt feber.[:o]Skal ringe legen etterpå nå så får jeg høre hva de sier.

Forøvrig har han ikke så markante smerter idag visstnok.Han bare er utafor og sutrete og så hadde han en major bleie her i stad[:'(]Ikke spiser han noe heller. Håper virkelig det ikke er blindtarmbetennelse for det er jo skummelt[8|][&o]

Off, det hørtes ikke bra ut.. Håper de finner ut av noe hos legen..
Du får være oppmerksom på at de undersøker det grundig, for om det er blindtarmen må jo det gjøres noe med det før det blir akutt!!

Håper det går bra med gutten din!

Huff..dakar liten[:(][:(]
Håper dere får time hos lege fort og finner ut av det og at det ikke er blindtarmbetennelse!!
Masse god bedring til gutten din!

Uff, stakkars liten. Håper de finner ut av det fort!

huff stakkars liten[&o] er ikkje noe kjekt når dei små er sjuk. Håper dere finner fort ut ka det er. Masse go bedring til gutten din.

Få legen til å sjekke han så fort det lar seg gjøre. Han har jo ikke mye feber, men han har det og det tyder jo på at noe sitter i den lille kroppen. Håper de finner ut hva det er [:)]

Huff, stakkars lille gullet[:(] Kanskje han har hatt ei skikkelig forstoppelse?
Få kontakt med legen du[:)]

Uff, sånt er ikkje moro... Men kanskje han har hatt litt forstoppelse og luftsmerter sidan det kom ei skikkeleg bleie? Du får sjå det an, men nøl ikkje med å ringa lege dersom han fortsatt ikkje tek inn mat eller drikke....

Lykke til, håpar det berre er noko som går fort over! :)

ORIGINAL: Puki

Huff..dakar liten[:(][:(]
Håper dere får time hos lege fort og finner ut av det og at det ikke er blindtarmbetennelse!!
Masse god bedring til gutten din!

sign

Kordan går det med gutten din, har han hatt noe mer vondt idag, eller ser det ut som det er bedre??

Tusen takk for svar jenter[:)]
Jeg ringte legen idag og sa fra hvordan ståa var og vi fikk komme inn til sjekk med en gang.[:)]Og da ble det konstatert at gutten min har det bare bra.Tror ikke han har vært forstoppet for han har bajset ganske bra i dagene som har vært.Nei vi kan bare spekulere i hva det var[&o]Men han er mye bedre nå og hvis han er i fin form imorgen så blir det bhg igjen[:)]

Godt han er bedre! Luftsmerter er jo temmelig grusomme! Mange gravide tror de har rier, og så er det luftsmerter f.eks. Så ikke rart han har hatt vondt. Men, nå er alt bedre, og godt er det[:)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Godt han er bedre! Luftsmerter er jo temmelig grusomme! Mange gravide tror de har rier, og så er det luftsmerter f.eks. Så ikke rart han har hatt vondt. Men, nå er alt bedre, og godt er det[:)]

Tulla var kjempe plaget med luftsmerter før, og da oppførte hun seg slik du beskreiv[:)]
Så vi krysser fingrene for at det "bare" var det[:)] Du har ikke spist noe nytt? Eller om han har spist noe nytt?

Stakkars [:o] håper de enten finner ut av det og kan hjelpe ham, eller at det ikke er noe og det går over! Klem

Okei, så nå at du hadde fått svar fra legen! Kjempebra at han er bedre [:)]

ORIGINAL: pamelahjørdis83

Tusen takk for svar jenter[:)]
Jeg ringte legen idag og sa fra hvordan ståa var og vi fikk komme inn til sjekk med en gang.[:)]Og da ble det konstatert at gutten min har det bare bra.Tror ikke han har vært forstoppet for han har bajset ganske bra i dagene som har vært.Nei vi kan bare spekulere i hva det var[&o]Men han er mye bedre nå og hvis han er i fin form imorgen så blir det bhg igjen[:)]

Åh, håper han er i fin form i morgen [:)]

Bra at legen har kikka på han. Håpar det er over no og ikkje kjem tilbake!

Back
Topp