Magesmerter - strekk?

Narnia88

Flørter med forumet
For noen dager siden var jeg plaget med stram mage og mye kynnere, og i det jeg skulle strekke meg for å få tak i et pledd kjentes det rett og slett som noe revnet i magen, liksom.
Etter det har jeg hatt vondt i magen. Ikke inni hos bebisen, men "utenpå".

Jeg antar jeg har strekt noen muskler eller noe sånt, det går liksom i en stråle loddrett nedover midten av magen. Jeg sliter med å vri og strekke på meg, det gjør veldig vondt, og hvis jeg har ligget i ro en stund (som jeg innimellom må, pga bekkenløsning) er det rett og slett et lite helvete både å komme seg opp, å gå, og i det hele tatt tenke på å bevege seg.
Mannen klarte ikke la være le av meg i går, sa jeg så ut som t-rex der jeg gikk krokete over gulvet med korte, tunge skritt :hilarious:

Noen som har hatt noe lignende og fått vite hva det kan være? Skal til både jordmor og lege på tirsdag, men det er jo ei stund til enda, men jeg føler liksom det ikke er noen hastesak siden mini i magen likevel virker til å ha det helt greit.
Mannen synes jeg burde ta turen likevel, men det innebærer en ekstra biltur for meg, og det kvir jeg meg sånn for :sorry:

Har også noe sånt på ene siden, føles som en strekk hvis jeg vrir meg/strekker meg på en viss måte. Har også en plass på magen hvor det er så innmari vondt hvis baby sparker, kjennes ut som blåmerke men viser ingenting....

Har også noe sånt på ene siden, føles som en strekk hvis jeg vrir meg/strekker meg på en viss måte. Har også en plass på magen hvor det er så innmari vondt hvis baby sparker, kjennes ut som blåmerke men viser ingenting....
Ja, jeg har også den blåmerkefølelsen et par steder. Det er skikkelig ubehagelig når han sparker dit, og det er så klart der de hardeste sparkene kommer også [emoji23]

Opplevde noe lignende med førstemann. Var ute og kjørte (heldigvis sakte) da det var akkurat som noe som revnet midt på magen og det gjorte frykteligvondt. Tenkte med en gang at det var magemusklene, men sjekket aldri. Fikk ingen varige plager ;)

Opplevde noe lignende med førstemann. Var ute og kjørte (heldigvis sakte) da det var akkurat som noe som revnet midt på magen og det gjorte frykteligvondt. Tenkte med en gang at det var magemusklene, men sjekket aldri. Fikk ingen varige plager ;)
Jeg tenkte også at det var magemusklene med en gang, siden det føltes som det revnet i "skjøten" :-P
Godt du ikke fikk noe varig :-) blir joblitt bekymra for at det skal være vanskeligere for demnå gå sammen igjen når det skjer slik [emoji32] [emoji6]

Back
Topp