Magesmerter og symptomer

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Noen andre som har hold/sting -lignende smerter på siden av magen i tillegg til mens-murringer og kvalme? Kjenner ikke igjen denne smerten og det bekymrer meg litt.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Flott å høre det er fler ;-) Da blir jeg optimist igjen :-)

har også slik og har hatt det alle mine tidligere svangerskap. Jeg er ikke bekymret heller. Kjenner bare på følesen av at det gror og spirer der nede og det er herlig, selv om det er ubehagelig og til tider vondt.

Noen andre som har hold/sting -lignende smerter på siden av magen i tillegg til mens-murringer og kvalme? Kjenner ikke igjen denne smerten og det bekymrer meg litt.

I går kveld opplevde jeg at jeg fikk så vondt helt nederst og på höyre side av magen at jeg måtte rulle meg sammen til en liten ball. vondt vondt vondt, men har ikke merka noe mer til det i dag :)

Ja jeg har hatt de symptomene som du beskriver. :)
Jeg hadde i uke 3 og begynnelsen av uke 4 en god del symptom. Trøtt, høyere kroppstemperatur. mensensmerter og -murring, kvalm, løp på do hele tiden, svimmel, sprengte og ømme bryst, stikniner i eggstokkene/magen/siden.. Ja utrolig mange symptom. I dag er jeg 4+6 og merker stort sett ingen av symptomene jeg har hatt. Eneste at jeg fremdeles må oftere på do, ømme bryster (ikke så ømme som tidligere) og av og til svake stikninger i magen/eggstokkene. Noen som har opplevd det samme eller vet om dette er normalt? Blir jo litt bekymret når symptomene plutselig forsvinner.

Flere som har stikkinger i sia? I hofta nesten? Og forran på tissen/musa.. ? Er ganske vondt :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp